דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו פלואנס רובוטית עם שני מצמדים - גם לצרפתים יש DSG

Getting your Trinity Audio player ready...

האם הקיץ הקץ על תיבת ה-AL4 המיושנת שמסרסת את דגמי רנו (ופיג'ו-סיטרואן) מזה כעשור וחצי? היבואנית לישראל, חברת קרסו, מודיעה על השקת גרסה חדשה לרנו פלואנס המשפחתית. גרסה זו כוללת מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטר וחידוש – תיבה רובוטית מתקדמת עם שני מצמדים. האחרונה מתפקדת כמו אוטומטית לכל דבר אבל עם יתרונות של גיר ידני – יותר חסכון בדלק, יותר כוח זמין ובדרך כלל גם יותר הילוכים. קונצרן פולקסווגן היה הראשון לעשות שימוש בטכנולוגיה החדשה עם תיבת ה-DSG עטורת השבחים. מאז, מרבית יצרניות הרכב שקדו להדביק את הפער. הפלואנס דיזל תהיה הראשונה ממגוון רנו בישראל עם התיבה החדשה, שעשויה לחדור בהמשך גם לסניק המיניוואנית ולדגמים נוספים.

 

רנו פלואנס, עכשיו עם תיבה דמוית DSG. כבר לא צריך את אגסי כדי לחסוך דלק בפלואנס / יצרן

רנו פלואנס דיזל במהדורה הרובוטית תתומחר ב- 8,400 עד 10,000 שקלים יותר מאשר הגרסה הידנית, בהתאם לרמת הגימור. האות'נתיק הבסיסית תעלה 135,900 שקל בעוד שעבור האקספרסיון המאובזרת תשלמו 145,000 שקל. יש לציין שהפלואנס כפולת המצמדים איבדה קצת יותר משניה במיאוץ מאפס למאה קמ"ש (12.1 שניות לעומת 11 בידנית) – פער מעט תמוה שאינו קיים אצל היצרניות המתחרות.

לדגמי רנו בישראל – רנו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה