דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו מגאן החדשה 2009

Getting your Trinity Audio player ready...



בעולם המודרני האינטרנט משחק תפקיד משמעותי בחשיפת מכונית חדשה לעיניי כולם, שלב אחר שלב, אך במקרה זה התקשורת המודרנית שיחקה לרעתה של רנו - פרטים רבים אודות רנו מגאן החדשה הודלפו לרשת. לכן אנשי השיווק של רנו בחרו לחשוף תמונות ופרטים על מגאן החדשה מוקדם  מהמתוכנן. אבל לא לדאוג, הצגה רשמית של הדור החדש (שלישי) תעשה בתערוכת פריז הקרובה, אז גם יתבררו כול הפרטים החסרים.  [לחוות דעת על הרכב - רנו מגאן פלואנס החדשה]


רנו מגאן החדשה.עיצוב מודרני ועדכני / צילומים: יצרן

מעצבי רנו בחרו ללכת על בטוח עם עיצוב המגאן החדשה ולמרות שהיא נראת מודרנית ומיוחדת (עם דמיון משפחתי קל לרנו לגונה החדשה) אין מאפייני עיצוב פורצי מוסכמות.
יחידות התאורה הגדולות מלפנים משוכות לאחור, השבכה הקדמית גדולה וספורטיבית למראה אך את עבודת העיצוב האמיתית מלפנים שמרו המעצבים למכסה המנוע עם תפיחות ייחודיות שמשלימות את החזית העדכנית למראה. מאחור רנו מגאן החדשה פחות מיוחדת ועוקבת באדיקות אחרי קו העיצוב העכשווי של רנו, הזנב הקטום והנועז שאפיין את רנו מגאן הצ'בק הקודמת נעלם.


רנו מגאן החדשה. העיצוב נאה אך לא פורץ דרך

רנו מגאן החדשה ארוכה יותר מקודמתה ב-9 ס"מ והאורך עומד כעת על 430 ס"מ (421 ס"מ בעבר), בסיס הגלגלים גדל רק ב-1.5 ס"מ לכדי 265 ס"מ. הרוחב והגובה לא פורסמו. נפח תא המטען גדל ב-100 ליטרים ועומד על 430 ליטרים נדיבים ביותר.
הנתונים מתייחסים לגרסת ההאצ'בק, הגרסה היחידה שנחשפה בינתיים, ובעתיד יתרחב ההיצע לגרסאות סטיישן, קופה-קבריולה, סדאן ועוד. ברנו בחרו להעניק לסדאן שם שונה מאחותה מחומשת הדלתות וליצור בידול בין הגרסאות בדומה לנעשה עם רנו קליאו ורנו סימבול או מה שטויוטה עשתה עם קורולה ואוריס.

ברנו רוצים למצב את המגאן החדשה אל מול המתחרה שלה מבית פיג'ו, ה-308 (שבעצמה התייצבה אל מול פולקסווגן גולף בעלת הניחוח היוקרתי). לכן תא הנוסעים מציג שינוי משמעותי לעומת קודמו והוא בעל עיצוב נקי ומסודר. מהנדסי רנו מבטיחים כי התא מרופד בחומרים איכותיים מבעבר ושאיכות ההרכבה שופרה משמעותית לעומת רנו מגאן הקודמת.
לוח המחוונים ניראה מודרני במיוחד וכולל מחשב דרך מתקדם ומד מהירות דיגיטלי.


רנו מגאן החדשה. תא נוסעים מתקדם


האבזור שרנו תציע עם מגאן החדשה יהיה עשיר מבעבר. כאופציה הלקוח יוכל לבחור מבין שלל מערכות מדיה וניווט מתקדמות עם חיבורי AUX ל-MP3, חיישני גשם ואורות, בקרת אקלים מפוצלת עם שלושה מצבים, חיישנים לניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד.
כמובן שאבזור הבטיחות לא נזנח ורנו מגאן החדשה תוצע עם שש כריות אוויר לפחות, בקרת יציבות, פנסים עוקבי פניה ומערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות שתזהיר את הנהג במידה ועולה על המהירות המותרת. רנו מגאן החדשה זכתה ב-5 מתוך 5 כוכבים במבחן ריסוק פומבי של EuroNCAP.


רנו מגאן החדשה. הזנב המיוחד נעלם

היצע המנועים יכלול מנועי טורבו בנזין מתקדמים, חסכוניים ונקיים בנפח 1.4 ו-2.0 ליטר עם הספקים שינועו בין 130 כ"ס ל-180 כ"ס בהתאמה. כמו כן יוצעו מנועי הבנזין המוכרים (והרלוונטיים אלינו) בנפח 1.6 ליטר בשני הספקים של 100 או 110 כ"ס ו-2.0 ליטר ו-140 כ"ס. אגף הדיזל כולל מנועי טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר ועד 1.9 ליטר ובהספקים שינועו בין 89 כ"ס ל-160 כ"ס.
אל המנועים ישודכו תיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות בנות חמישה ושישה יחסי העברה אך עוד לא ידוע אילו מנועים יזכו לשידוך עם התיבות האוטומטיות ואם בגרסאות הבסיס תוצע דווקא ה-AL4 המוכרת. 

רנו מגאן החדשה צפויה להגיע ארצה לקראת אמצע שנת 2009 ואז גם יתבררו המחירים, רמות הגימור והמנועים.

לדגמי רנו בישראל - רנו


למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה