דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה סיד סטיישן: גרסת דיזל ב-133 אלף

Getting your Trinity Audio player ready...


עד לאחרונה היה נדמה שהדיזל נעלם מחיינו. רנו פלואנס, וגם המגאן סטיישן, אמנם נחלו הצלחה מרשימה עם גרסאות הסולר - אך מלבדן לא נותרו כמעט משפחתיות המוצעות בישראל בגרסאות דיזל. סקודה אוקטביה יקרה מאוד, אופל אסטרה יקרה אף היא ובקרוב תוחלף בדגם חדש, גרסת הדיזל של סיטרואן C4 כבר לא איתנו וגם סיאט טולדו דיזל כבר לא משווקת בישראל.

בשבועות האחרונים, המגמה מתהפכת. במסגרת ההשקה המחודשת של פורד פוקוס, אחרי מתיחת הפנים, נוספה גרסת דיזל אוטומטית ב-136 אלף שקל. פיג'ו 208 וסיטרואן קקטוס קיבלו אף הן גרסאות דיזל במחירים מצוינים, וכעת נכנסת גם קיה לשוק הזה - ומשיקה גרסת דיזל למשפחתית קיה סיד סטיישן, במחיר של 132,900 שקל.


קיה סיד סטיישן. גרסת דיזל, לא רק למוניות / צילומים: קיה
למעשה, לא מדובר בגרסה חדשה לחלוטין. קיה סיד סטיישן שווקה בגרסת דיזל, אך ברמת הגימור הגבוהה בלבד ובמחיר של למעלה מ-150 אלף שקל. כעת מדובר במנוע חדש המותאם לתקן יורו 6 וממוקם בקבוצת הזיהום 4 בלבד, זאת לעומת קבוצה 5 של מנוע הבנזין וקבוצה 15 של הדיזל הקודם.

מנוע הדיזל החדש של קיה סיד מפיק 136 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט של 30 קג"מ ב-1,750 סל"ד. צריכת הדלק המשולבת, על פי נתוני היצרן, היא 22.7 ק"מ לליטר ותיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת מצמדים, כמו בדגמי הבנזין של הסיד.



גרסת ה-LX של קיה סיד סטיישן דיזל כוללת בין היתר מערכת שמע בסיסית עם שליטה מההגה, חיבורים לנגני שמע וזיכרון פנימי לאחסון קבצי מוזיקה, בקרת שיוט, דיבורית בלוטות', שליטה מההגה על תיבת ההילוכים ועוד. גרסת ה-EX, שעולה 154,900 שקל, מוסיפה למפרט גם חישוקים קלים בקוטר "16, תאורה עוקבת פניה, בקרת אקלים מפוצלת, ועוד מספר תאי אחסון ואפשרויות כוונון למושבים.


לדגמי קיה בישראל - קיה

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה