דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 2008: עכשיו גם בדיזל

Getting your Trinity Audio player ready...


בשקט בשקט, בלי הודעות ובלי הכרזות, הוסיפה לובינסקי גרסת דיזל למפרט הטכני והמחירון של פיג'ו 2008.

פיג'ו 2008

הגרסה החדשה מקבלת את מנוע ה-1.6 המוכר משאר הדגמים של הקונצרן - קקטוס, 208 ועוד - שמפיק 100 כ"ס ו-25.9 קג"מ. תיבת ההילוכים, לראשונה במי ממכונית הדיזל הקטנות של פיג'ו-סיטרואן בישראל, תהיה רובוטית יחידת-מצמד עם 6 הילוכים ולא ידנית.
 
הביצועים של ה-2008 דיזל פחות טובים מאלו של גרסת הבנזין, עם 11.9 שניות למאה קמ"ש (לעומת 10.3), אך צריכת הדלק טובים משמעותית עם 27.8 ק"מ לליטר מוצהרים (20.8) במסלול משולב.

פיג'ו 2008 דיזל תשווק כרגע ברמת גימור אחת - Active Go, שלמעשה כוללת את כל רשימת האבזור של הגרסה הבכירה, Active, למעט מערכת בקרת האחיזה המתוחכמת Grip Control וחישוקים קלים.

פיג'ו 2008

רשימת האבזור כאן כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ', בקרת שיוט, תא כפפות מקורר, דיבורית בלוטות' ועוד. אבזור הבטיחות סטנדרטי וכולל 6 כריות אוויר, התראה על לחץ אוויר נמוך, נעילת דלתות אוטומטית בתחילת נסיעה וכל מערכות בקרת האחיזה המקובלות. חבל שה-2008 - על כל גרסאותיה - אינה מקבלת מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, אך זה גם המצב במרבית הקטגוריה, כך שזו חצי נחמה.

מחירה של גרסת הדיזל של פיג'ו 2008 יהיה 129,900 שקל, הפרש לא קטן מ-114,900 השקלים הנדרשים עבור גרסת האבזור המקבילה של מנוע הבנזין.

לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מיותרת לגמרי 
    א, 15-08-2016

    אמנם יותר חסכונית מגרסת הבנזין אבל גיר רובוטי לא אוהבים בישראל ועוד לשלם על זה כ"כ הרבה יותר
    ה1200 טורבו משלבת ביצועים וחסכון טובים
    מי שרוצה באמת לחסוך שיקנה קקטוס דיזל ידינת במבצע, ויחסוך כ-25000 שח

    סגור תגובה

חזור למעלה