דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיאט 500 המחודשת בישראל. החל מ-81,900 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


במונחים של מכוניות, פיאט 500 ה"חדשה", שהושקה אי שם לפני 8 וחצי שנים, היא קשישה של ממש. אבל למרות חיים ארוכים היא עדיין מצליחה לגרום לרבים ללכת שבי אחריה ולרכוש לעצמם אחת כזו. אולי זה בגלל אין ספור גרסאות ששמרו על הגחלת בוערת עם נגיעות עיצוב פה, צבעים מיוחדים שם ורמת אבזור חדשה או שתיים. אבל למרות 1.5 מיליון יחידות שירדו מפס הייצור וכ-40 פרסים שונים באמתחתה, פיאט לא יכלה להמשיך לעמוד על השמרים - במיוחד עם הצגתם של אופל אדם ודור חדש למיני קופר - ולפני מספר חודשים חשפה את מתיחת הפנים הרשמית של המכונית, ועכשיו היא נוחתת בישראל.

פיאט 500 החדשה
פיאט 500. קשישה אך נחשקת / צילום: פיאט
אם אתם לא חיים מתחת לסלע, כנראה שכבר נתקלתם באחד מעשרות שלטי החוצות שפרסמה סמל"ת, יבואנית פיאט, בהם מככבת ה-New 500. באותם שלטים מופיע מחיר מיוחד לתקופת ההשקה (שתחל ב-23.1) של 85,900 שקלים לדגם האוטומטי. במקביל פרסמה סמל"ת את המחירון המלא של ה-500, שם מופיע מחיר של החל מ-81,900 שקלים לדגם הידני.

פיאט 500 החדשה
פיאט 500 החדשה. במחיר השקה מיוחד

ה-New 500 היא אמנם לא באמת מכונית "חדשה" במלוא מובן המילה אלא מתיחת פנים. למרבה השמחה היא דווקא לא נגעה הרבה בעיצוב החיצוני של הננסית, כי למרות גילה המתקדם ה-500 עדיין מצליחה להיראות צעירה, שובבה, ומודרנית. פיאט רק נתנה דעתה לפס הכרום שעבר מראש הגריל הקדמי לאמצעו, את הפנסים הקדמיים היא עיטרה במסגרות כרום עבות יותר ופנסי היום העגולים רודדו מעט לאליפסות. מאחור השינויים גם הם קטנים מאוד וכוללים בעיקר פנסים עם מרכז בצבע המרכב ופגוש עם עיצוב מחודש.

השינויים בתא הנוסעים הרגישו נחוצים יותר, ופיאט עשתה בדיוק מה שצריך כדי להצעיד את ה-500 המחודשת לאמצע העשור השני של שנות ה-2000. במרכז הדשבורד נמצאת כעת מערכת המולטימדיה של היצרנית (Uconnect עם מסך 5 אינץ') שיגיע בשתי הגרסאות הבכירות, ובגרסת Lounge הבכירה יחליף מסך דיגיטלי את לוח המחוונים האנלוגי, בדומה לגרסאות אבארט העדכניות.

פיאט 500 החדשה
פיאט 500 החדשה. מערכת מולטימדיה וצג מידע דיגיטלי

במסגרת מתיחת הפנים הודיעה פיאט כי לצד האבזור והעיצוב, הוסיפה ל-500 חומרי בידוד וכיילה מחדש את מתליה כדי להפוך אותה לנוחה יותר ונעימה יותר בחיי היומיום. בשלב זה תוצע ה-500 המחודשת רק עם מנוע 1.2 ליטר אטמוספרי המפיק 69 כ"ס שישודך לתיבת הילוכים ידנית (רק בגרסת הבסיס) או רובוטית, שתיהן עם חמישה הילוכים. המנועים אמנם עברו מספר שיפורים, אולם רק בגזרת צריכת הדלק. זו עומדת כעת על 20.4 ו-20.8 ק"מ לליטר לדגם הידני והרובוטי בהתאמה. הביצועים נותרו ללא שינוי, עם מיאוץ של 12.9 שניות מאפס למאה קמ"ש.

פיאט 500 החדשה
פיאט 500 החדשה. תא הנוסעים עדיין מעוצב למשעי

כיאה למכונית קטנה ושיקית, מגיעה ה-500 המחודשת עם המון אפשרויות התאמה של הצבעים. כך למשל תוכלו לבחור מ-13 צבעים חיצוניים ומתוך מספר זהה של צבעים לקונסולה המרכזית, וכן בארבע תבניות תפירה וריפוד לגרסת Pop הבסיסית ומספר זהה לגרסאות Pop Star ו-Lounge הבכירות.

לצד ה-500 משיקה סמל"ת גם את הגרסה הפתוחה, 500C, שתוצע ברמות Pop ו-Lounge בלבד, עם אותו האבזור והמנוע ותוסיף למגוון הצבעים גם שלושה צבעים לגג הבד, שהופכים את הסבירות לכך שתפגשו שתי מכוניות זהות לכמעט אפסית.

פיאט 500C החדשה
פיאט 500C החדשה. גם הגרסה הפתוחה מגיעה

פיאט 500 - גרסאות ומחירים:
פיאט 500 פופ ידנית: 81,900 שקל
פיאט 500 פופ רובוטית: 91,900 שקל (85,900 שקל בתקופת ההשקה)
פיאט 500 פופ סטאר רובוטית: 97,900 שקל
פיאט 500 לאונג' רובוטית: 115,900 שקל
פיאט 500C פופ ידנית: 101,900 שקל
פיאט 500C לאונג' רובוטית: 121,900 שקל

לדגמי פיאט בישראל - פיאט

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה