דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורד S MAX וגלאקסי מתעדכנים

Getting your Trinity Audio player ready...

4 שנים אחרי השקתם, פורד מציגה מתיחת פנים לצמד מובילי הנוסעים שלה. פורד S MAX, וכן אחיו הגדול פורד גלאקסי, כבר לא צעירים במונחים של עולם הרכב- וזה בדיוק הזמן להתמתח, לחלץ עצמות ולהסתער מחדש על השוק.

בניגוד למקובל במתיחות פנים מסוג זה, השינויים בעיצוב מינוריים- ועיקר החידוש מתבטא ביחידות הכוח ובתיבות ההילוכים. בהתאם לאופנה האחרונה באירופה, מנוע הבנזין בנפח 2.3 ליטר יפנה את מקומו לטובת מנוע קטן וחסכוני המצויד במגדש טורבו. המנוע החדש (והחזק מקודמו), בנפח 2.0 ליטרים, מנפק 203 כ"ס ב-5500 סל"ד, ומומנט של לא פחות מ- 30.6 קג"מ הזמינים כבר ב-1750 סל"ד. בפורד מדברים על צריכת דלק של 14 ק"מ לליטר, נתון מרשים לרכבים בגודל זה. גם יחידת הטורבו-דיזל המוכרת, בנפח 2.0 ליטרים, עברה עדכון והיא תוצע ב-3 הספקים שונים: 115, 140 או 163 כ"ס. המנועים החדשים ישודכו לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ("פאוור שיפט") המוכרת באירופה בדגמים אחרים של פורד.

פורד S MAX             פורד S MAX- שינויי עיצוב קלים מחדדים את תחושת היוקרה. למעלה: פורד גלאקסי / תצלומים: יצרן

חדי העין יבחינו בשינויים קלים בעיצוב, המתבטאים בחזית משורטטת ו"מרובעת" יותר, וכן בנגיעות כרום בדלת האחורית ופנסי לד אלגנטיים. מבפנים מספרים בפורד על שיפור באיכות החומרים, ועל תחושה יוקרתית ומכובדת בתא הנוסעים. להשלמת החבילה, מצטרף גג פנוראמי שקוף- אשר יוצע כאופציה בגרסאות הבכירות.

הצגתם הרשמית של המיניוואנים המחודשים צפויה בתערוכת בריסל שתיערך בחודש הקרוב, ואלינו הם צפויים להגיע לקראת חודש מאי 2010.

לדגמי פורד בישראל- פורד

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה