בכמויות גדולות - מה שהביא את היצרנית להקים עבורה מפעל במקסיקו. הג'טה האמריקאית לא שונה משמעותית מזו שנמכרת אצלנו בישראל, מה שאומר שמתיחת הפנים רלוונטית גם עבורנו.
השינויים שעברה המכונית לא משמעותיים במיוחד, והם כוללים גריל קדמי ופגושים בעיצוב מחודש, פנסי לד בחזית, גימורי כרום נוספים ואופציה לפנסי קסנון. מאחור ניתן לזהות שינוי קל בסמל ובדלת תא המטען, ולטענת היצרנית חלו גם שיפורים ביכולת האירודינאמית של המכונית - במטרה לשפר מעט את תצרכת הדלק. תא הנוסעים, שזכה לביקורות רבות על איכות החומרים הבסיסית והעיצוב הפשוט, עבר עדכון מקיף קצת יותר ונעשה מעבר לשימוש בחלקים מעט יותר איכותיים כולל כרום ופלסטיק מבריק.
ברשימת האופציות נוספו מספר מערכות בטיחות חדשות להתרעה על התנגשות, ניטור רכב ב"שטח מת" ועוד. השוק האמריקאי יקבל מנוע דיזל מחודש, בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 150 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של כ-16 ק"מ לליטר.
פולקסווגן ג'טה המחודשת הוצגה בתערוכת הרכב של ניו יורק, ולישראל היא תגיע בתחילת שנת 2015.
פולקסווגן טוארג 2015: חסכוני יותר, חזק יותר, מעוצב יותרבתערוכת הרכב של בייג'ינג חשפה פולקסווגן את מתיחת הפנים של
פולקסווגן טוארג, שהושק ב-2011. כאן השינויים משמעותיים יותר מאשר אלו של הג'טה, והם כוללים עדכונים בעיצוב, בתא הנוסעים וגם במנועים. מלפנים ניתן להבחין בפנסי חזית גדולים יותר עם סיומת מחודדת, 4 פסי כרום החוצים את הגריל (במקום 2 עד כה), פנסי ערפל שהפכו רבועים ופגוש קדמי חדש בצורת האות A. מאחור עוצב הפגוש בסגנון "נקי" יותר והוחלפו יחידות התאורה. כמו כן נוספו אופציות לצבעים חדשים וחישוקים בעיצוב חדש.
בתוך תא הנוסעים ישנם גוונים נוספים ואפשרויות תאורה שונות, גימורי אלומיניום חדשים ומתגים חדשים ואיכותיים יותר. כרגיל, ישנה גרסת R-Line בעיצוב ספורטיבי יותר.
המנועים עברו אף הם שיפור, כאשר צריכת הדלק הופחתה בממוצע ב-6%. המנוע שמשווק בישראל, V6 טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטר, יציע מעתה הספק של 258 כ"ס (במקום 240) ויציג צריכת דלק ממוצעת של 14.7 ק"מ לליטר. גם כאן, ההגעה לישראל צפויה בתחילת 2015.
מי רוצה גולף עם 400 כ"ס?מירוץ החימוש של המשפחתיות הספורטיביות לא עוצר. בתערוכת הרכב הסינית הציגה פולקסווגן גרסת ביצועים מוטרפת לגולף R, עם 400 כ"ס תחת השם (המקורי) "פולקסווגן גולף R400". את ההספק המשוגע, 100 כ"ס יותר מזה של הגולף R, משיגה המפלצת הקטנה ממנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר; שיא ההספק מגיע ב-7,200 סל"ד, ואילו שיא המומנט, 45.9 קג"מ, מגיע ב-2,400 סל"ד.
הביצועים מרשימים בהתאם: יחס הספק-משקל של 3.55 כ"ס לקילו מאפשר לגולף העצבנית להאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות בלבד, בדרך למהירות מירבית של 280 קמ"ש. ההנעה כפולה, תיבת ההילוכים היא DSG עם 6 הילוכים, וכרגע המכונית הזו תישאר במסגרת הפנטזיה בלבד - שכן מדובר בדגם קונספט, שספק אם אי פעם יגיע לייצור.
גם קופה, גם יפה, גם שימושיתמכונית קונספט מעניינת יותר שתוצג בבייג'ינג היא הסדאן-קופה, כרגע תחת השם הזמני NMC. מדובר באחות של הסקודה ויז'ן C שהוצגה לאחרונה, ולמעשה זו גרסת מעוצבת ויוקרתית לפולקסווגן ג'טה, שאמורה לעשות לאחרונה את מה שעשתה פולקסווגן CC לפאסאט. הדגם המוצג רחב מהפאסאט אך קצר מהג'טה, מה שסייע להשגת העיצוב הספורטיבי. בפולקסווגן מבטיחים גם שימושיות גבוהה, עם תא מטען בנפח 500 ליטר.
דגם התצוגה צויד במנוע של הגולף GTI, בהספק של 220 כ"ס. התאוצה ל-100 קמ"ש תעמוד על 6.5 שניות, וצריכת הדלק המוצהרת היא 15.6 ק"מ לליטר. לפס הייצור המכונית תגיע כנראה עם מנוע שגרתי יותר, אך מעניין יהיה לראות את התוצר הסופי מבחינה עיצובית.
לדגמי פולקסווגן בישראל -
פולקסווגן למאמר זה התפרסמו 1 תגובות