דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פולקסווגן ג'טה החדשה - עכשיו גם עם מנוע 1.2TSI

Getting your Trinity Audio player ready...



עכשיו למעשה מתרחשת ההשקה האמיתית של פולקסווגן ג'טה החדשה. אמנם, הג'טה משווקת בישראל מאז אוקטובר 2011, אבל כל עוד שווקה הג'טה עם מנוע 1.4TSI במחיר של 140,000 שקל היא היתה פשוט יקרה מדי בשביל להתחרות בקטגוריית המשפחתיות. גם עכשיו, עם מנוע 1.2 טורבו (105 כ"ס), היא לא מכונית זולה – אבל מחיר של 128,900 שקל, בסך הכל 6,000 שקל יותר מפורד פוקוס ומאזדה 3, עשוי להפוך את הג'טה למשתלמת יותר לרכישה.

עם המנוע החדש, שלמעשה מהווה תחליף למנועי ה-1,600 סמ"ק בקונצרן פולקסווגן, מאיצה הג'טה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 10.9 שניות עד למהירות מרבית של 190 קמ"ש. גרסה זו תשווק עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG), אשר מסייעת לצריכת דלק נמוכה של 18.8 ק"מ ליטר על פי נתוני היצרן. עם זאת, חשוב לזכור שמנועי טורבו נוטים להתגלות במציאות כבזבזניים יותר באופן משמעותי לעומת נתוני היצרן שהושגו בתנאי מעבדה.


פולקסווגן ג'טה החדשה. זולה יותר, אך עדיין יקרה מהמתחרות / צילומים: יצרן

יחד עם השקתה של פולקסווגן ג'טה 1.2TSI הכריזה פולקסווגן על מבצעים שונים בדגמי החברה, שיימשכו לאורך כל חודש מרץ. במסגרת המבצע ניתן יהיה לרכוש את פולקסווגן פולו בגרסת ה-1.4 DSG במחיר של 99,900 שקל, שהם 6,000 שקל פחות ממחיר המחירון. פולקסווגן גולף עם מנוע 1.2TSI תעלה 122,900 שקל במקום 128,900 שקל, ופולקסווגן פאסאט תזכה להנחה של 10,000 שקל ותעלה 179,900 שקל. גרסת הדיזל של פולקסווגן טוארג תימכר בהנחה מרשימה במיוחד של 30,000 שקל, מה שאומר שבמהלך חודש מרץ ניתן יהיה לרכוש אותה תמורת 359,900 שקל בלבד. עסקה משתלמת?

 

לדגמי פולקסווגן בישראל - פולקסווגן

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. לא משתלם בכל היבט 
    אלי, 05-03-2012

    הג'טה יותר יקרה בהרבה מפוקוס באיבזור דומה.
    צריכת דלק בפועל, אינה מצדיקה את ההפרש במחיר. אחרי הכל מנועי TSI חסכוניים כאשר נוסעים אתם בשלווה, ולא עוברים, רוב הזמן, את קו 3000 סל"ד. עד קו זה פועלך הסופר צ'רג'ר, שמוסיף כוח פיתול שעוזר לצריכת דלק מצויינת. מעל 3000 ס"לד נכנס הטורבו לפעולה ואז... מבחינת צריכת דלק... השמיים הם הגבול.
    במחיר של הג'טה אפשר לקבל פוקוס בדגם "ספורט" שהיא מאובזרת בהרבה, מהנה לנהיגה, וכנראה, גם אמינה יותר.

    סגור תגובה

  • 2. ל-1 מה שאתה אומר לא כלכך נכון במקרה זה 
    אלדד, 05-03-2012

    המנוע המדובר איננו עובד על מגדש העל שאתה מכיר מגרסאת ה- 1.4 160 כס, כמו גם במגדש הבודד ב- 1.4 122 כס.
    לגבי השוואת אבזור לפוקוס אין לי מושג.
    מה שבטוח הוא שמדובר ברכב מתוצרת פולקסווגן עם מחיר תחרותי ובאיכות גימור ובטיחות של היצרן.
    חלילה מלהכפיש כל יצרן אחר, אבל המותג עצמו והעיצוב היפיפה במחיר הנ״ל כנראה יעשו את שלהם. את העובדות נוכל לראות כנראה רק בסיכומי מסירות הרכב בשנה הבאה.

    סגור תגובה

  • 3. שכחתי 
    אלדד, 05-03-2012

    תיבת ה- dsg כמעט ולא מאפשרת עליית טורים מעל 3000 סל״ד אלא במצב ספורט ותחלופת ההילוכים חלקה ונעימה. לכן אין מה לחשוש מבזבזנות דלק, שהרי הגאונות היא שידוך מנועי ה tsi לתיבת ה dsg, כנראה שבכל זאת הם יודעים מה הם עושים.

    סגור תגובה

  • 4. הג"טה 
    הפנסיונר, 10-04-2012

    אין מה למהר ולרוץ לקנות אותה!ולהיתחרט יותר מאוחר כי הרכב כבד והמנוע חלש.עם הברה רוצה לשרוד שיורידו מחירים בצורה יותר רצינית ממילא אנשים מתרחקים מפולקסווגן בגלל השירות והמחיר לשירות שמרקיע שחקים.חג שמח לכולנו.

    סגור תגובה

  • 5. נחיתה קשה באיכות הגימור 
    רוני , 14-08-2012

    היום קיבלתי את הג'טה החדשה והאכזבה גדולה . כאחד שמחליף ג'טה 2009 בג'טה 1.2החדשה אני יכול להעיד שרמת הגימור נמוכה ב 3 רמות מהג'טה הישנה. כמו כן מסתבר שרמת הגימור TRANDLINE שאמורה להיות חד ערכית (שאחרת היו נותנים שם אחר לכל רמת גימור) שונה מדגם 1.2 לדגם 1.4 . בקיצור אכזבה גדולה , זו לא הפולקסווגן שאני מכיר. ממליץ בחום לשקול רכבים אחרים שנותנים תמורה ורמת גימור טובה למחיר.

    סגור תגובה

  • 6. צריכת דלק 9 ק״מ לליטר אכזבה גדולה 
    עתאמנה מוחמד, 17-08-2012

    תיבת ההילוכים dsg לא כדאי בכלל ולא מוצלח
    צריכת דלק מאו גבוהה בגלל מנוע קטן 1.2 צריכה להתאמץ בקיצור לא כדאי ג׳טה 

    סגור תגובה

  • 7. ג'טה לא רכב גינרי מהמזרח 
    ולדימיר, 17-11-2012

    רוצים רכב תקנו ג'טה 1.4 TSI ואז תבינו, אולי.
    אין בחו"ל ג'טה 1.2 TSI רק בארץ בגלל מחיר.
    אי אפשר לקנות מרצדס במחיר של סוסיתא

    סגור תגובה

חזור למעלה