דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עדיין יקרה: הונדה CRV החדשה מגיעה לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


אפשר היה לתת לסיפור הזה כותרת נוצצת של "החל מ-169,900 שקל" או "הונדה CRV החדשה זולה יותר" - אבל המציאות היא שגם בדור הרביעי והחדש של הונדה CRV שומרת היבואנית על המחירים היקרים, בפער של עשרות אלפי שקלים מהמתחרים הזולים בשוק. המחירים הגבוהים יאלצו גם את ה-CRV החדש להתחרות בפלח היקר יותר של הג'יפונים הקומפקטיים, שם נמצאים פולקסווגן טיגואן, ג'יפ פטריוט וכנראה שגם הדגמים הבאים של סובארו פורסטר וטויוטה ראב 4, שיגיעו ארצה בקרוב.



הדגם המחודש של הונדה CRV יימכר בישראל עם מנועי 2,000 סמ"ק בהספק של 155 כוחות סוס. נתון המומנט עומד על 19.5 קג"מ ב-4,300 סל"ד. בגרסה שתהיה הנפוצה יותר, עם הנעת 4X4 ותיבת 5 הילוכים אוטומטית, רושם ה-CRV תאוצה של 12.3 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, בדרך למהירות מרבית של 182 קמ"ש. צריכת הדלק של גרסה זו תעמוד על 13.3 ק"מ לליטר בממוצע, על פי נתוני היצרן.


גרסת ה-Comfort הבסיסית תעלה 192,900 שקל ותכלול בין היתר בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חישוקים קלים בקוטר 17 אינצ' ומערכת שמע עם שליטה מההגה, חיבורי USB ודיבורית בלוטות'. גרסת ה-Elegance תעלה 212,900 שקל ותכלול בנוסף חיישני חניה היקפיים, חיישני גשם ותאורה, יציאות מיזוג מאחור, מצלמת רוורס, מראות עם קיפול חשמלי ופנסי ערפל קדמיים. הגרסה הבכירה ביותר תיקרא בשם Executive ותעלה 250,000 שקל - תמורתם יקבלו הלקוחות בנוסף לכל הנ"ל גם תא מטען עם פתיחה חשמלית, מושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, מערכת שמע משודרגת, גג שמש פנוראמי, פנסי קסנון וחישוקי 18 אינצ'.



בנוסף ל-3 הגרסאות המרכזיות, תוצע הונדה CRV גם בגרסה עם תיבת הילוכים ידנית והנעה קדמית במחיר של 169,900 שקל. גרסה זו תעמיד נתוני ביצועים מרשימים עם תאוצה של 10 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 13.8 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. המגמה של מכוניות ידניות בקטגוריית רכבי הפנאי החלה ממש לאחרונה כאשר ניסאן קשקאי הגיע לישראל במחיר של 126,900 שקל, ומיד אחריו הצטרף לשוק גם מיצובישי אאוטלנדר עם גיר ידני במחיר של 144,900 שקל. בשנתיים האחרונות נמכרו בישראל סקודה יטי וניסאן ג'וק עם תיבות הילוכים ידניות במחירים נמוכים משמעותית, אך השניים משתייכים לקטגוריה הקטנה יותר של הג'יפונים.


לדגמי הונדה בישראל - הונדה

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. יקר יקר יקר 
    א, 07-02-2013

    כרגיל יבואן הונדה בארץ מוכר מעט וביוקר

    סגור תגובה

  • 2. מי מבין מדוע היצרן אינו מחליף יבואן? 
    פרופסור שיווקי, 08-02-2013

    מדובר על יצרן איכותי, המשווק את דגמיו באירופה
    ובארה"ב במחירים מאד אטרקטיביים.
    ביישראל, היבואן בד"כ מוכר את דגמי הונדה במחירים מופרזים במיוחד. הצרכן הישראלי נבון
    וכמעט איו רוכש את דגמי הונדה.
    כדי להמחיש את גודל האבסורד הינה דוגמא מוחצת:CRV אוטומט ,כפול הנעה בנפח 2.4
    נמכר בארה"ב בסביבות 24 אלף דולר.
    בשקלול בישראל ,עם רווח הוגן למשווק
    היה אמור להימכר בארץ ב- 180 אלש"ח!!!!!!!!
    בפועל משווק בארץ ב- 240 אלש"ח!!!!!!!!!!
    מוזר ביותר, שהיצרן לא ממליף יבואן????????

    סגור תגובה

  • 3. מכבי חיפה 
    , 09-02-2013

    איך היבואן יממן את מכבי חיפה

    סגור תגובה

  • 4. מחרטט אותנו בפרסומות או הונדה או כל השאר.. 
    יאנוש פפריקה, 09-02-2013

    יסלח לי היבואן של הונדה
    למה שארכוש הונדה במחיר מופרז כשיש אלטרנטיבות מצוינות במחיר סביר.

    יבואן יקר אל תזלזל בצרכנים ותאמר לפירסומאי שלך שהציבור פשוט לא קונה לוקשים.

    מסכים עם המגיבים כאן ובפרט עם דבריו של פרופסור שיווקי.

    הונדה הפכה להיות כיצרן נישה בישראל כדוגמת סובארו, רכבים טובים מחירים יקרים ואפס קונים.

    אנו כצרכנים יותר ויותר בעלי עמדות כח, האינטרנט וההתקדמות בקשרי גולשים מאפשרים לנו לאיים על יבואן חרטטן, ולהכיר ליצרן איך הוא מפספס שוק.

    ממליץ למי שמעוניין לרכוש רכב הונדה פשוט לשלוח מכתב/מייל ליצרן בלחיצת כפתור, ולהכיר לו את גודלו של הונדה בארץ = סובארו...

    יבואן יקר תרשום תרשום :-) אנחנו לא פרייארים

    סגור תגובה

חזור למעלה