דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיאט לאון - עכשיו גם בסטיישן

Getting your Trinity Audio player ready...


סיאט לאון ST היא לא המתחרה של פורד פוקוס ST, אלא דווקא של פורד פוקוס סטיישן - משפחתית שימושית ושגרתית למדי. את המשבצת של המכוניות השימושיות בקונצרן פולקסווגן תופסת בדרך כלל סקודה, כך שההצגה של סיאט לאון בגרסת סטיישן, לראשונה אצל סיאט, היא סוג של הפתעה. עם זאת, לאור ההצלחה של סיאט איביזה סטיישן בציי הרכב בישראל, לא מן הנמנע שגם את הלאון סטיישן נראה בכמויות לא מעטות על הכבישים בארץ.



סיאט לאון סטיישן שומרת על העיצוב הצעיר של הגרסה הרגילה, ולפי טענת היצרן נשמרה גם איכות החומרים הגבוהה בתא הנוסעים. האורך הכללי של הרכב גדל ב-27 ס"מ, ותא המטען יהיה בנפח של 587 ליטרים - גדול יותר מכל המתחרות. בקיפול מושבים יגדל נפח ההטענה ל-1,470 ליטרים. למרות הגידול במימדים, המשקל העצמי של הרכב יעמוד על 1,233 ק"ג - רק 45 ק"ג יותר מהלאון 5 דלתות.

בהיצע המנועים לא חלו שינויים, כאשר המבחר יתחיל במנועי TSI בנפח 1.2 ליטר (105 כ"ס בגרסה הישראלית) ויסתיים בגרסאות חזקות עם 180 כ"ס. בנוסף ישווקו גם מנועי דיזל שלא ברור אם יגיעו לישראל. תיבות ההילוכים יהיו ידניות או רובוטיות כפולות מצמד (DSG). גרסת ה-5 דלתות של סיאט לאון צפויה להגיע לישראל בתוך חודש-חודשיים, וגרסת הסטיישן תעשה עליה מספר חודשים מאוחר יותר.


לדגמי סיאט בישראל - סיאט

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה