דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיאט טולדו החדשה נחשפת: קטנה וזולה מבעבר

Getting your Trinity Audio player ready...

סיאט טולדו היא מכונית במשבר זהות. בשנות ה-90' נחתה הטולדו המקורית בישראל על תקן רכב מנהלים, מחליפתה שווקה כמשפחתית והדור השלישי מוצב בכלל כמיניוואן-ספורטיבי. אף אחת מהגישות לא גרפה הצלחה מסחרית רבה והשיווק בישראל הופסק ב-2009. מאז הסתגרה הטולדו כדי להמציא את עצמה מחדש ובעוד כחצי שנה היא צפויה לשוב לזירה המקומית, הפעם כמשפחתית-מיני זולה שתתחרה מול יונדאי i25 וקיה ריו.

 

סיאט טולדו החדשה. להיט המוניות הבא של ישראל? / צילום: יצרן

תמונות ראשונות שדלפו לרשת חושפות את עיצוב הטולדו החדשה, שמזכיר גרסת סדאן לסיאט איביזה הקטנה. תא הנוסעים נראה טיפוסי לדגמי קונצרן פולקסווגן וזוהי בהחלט מחמאה. סיאט טולדו צפויה לקבל את מנועי החברה המוכרים: 1.2 ליטר-טורבו עם 105 כוחות סוס, 1.4 ליטר-טורבו עם 122 כ"ס ויחידת דיזל בנפח 1.6 ליטר עם 105 כ"ס. כדי לייצר מהדורה מוזלת במיוחדת, יתכן שסיאט תוריד מהבוידעם גם את מנוע ה-1.6 ליטר (102 כ"ס) ששימש את הטולדו כבר ב-1996. לקוחות יוכלו לבחור בין גיר ידני לבין תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG).

 

סיאט טולדו החדשה נמתחת לאורך של 4.48 מטר ולרוחב של 1.69 מ', ויושבת על בסיס גלגלים של 2.60 מ' - נתונים המגרדים מלמטה את סגמנט המשפחתיות. תא המטען אף מרווח משל רוב המשפחתיות ומכיל למעלה מ-500 ליטר בנפח. הטולדו היא תאומה זהה לסקודה ראפיד, שצפויה להיחשף בקרוב ותגיע לארץ אף היא.

לדגמי סיאט בישראל – סיאט

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה