דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סוף השנה באופק: שברולט יוצאת במבצעים

Getting your Trinity Audio player ready...



כללי המיסוי הירוק צפויים להשתנות בתחילת השנה הבאה, ולהביא לעליית מחירים כמעט בכל שוק הרכב - וכתוצאה מכך להאטה במכירות. בחודשים הספורים שנותרו עד לסוף השנה הנוכחית מנסים היבואנים למכור כמה שיותר כלי רכב מהמלאי הקיים, בין אם זה כרכבי "יד שניה 0 ק"מ" בחברות הליסינג ובין אם במבצעים רשמיים באולמות התצוגה.

היבואנית הראשונה שיוצאת במבצעים בגל הנוכחי היא שברולט, שתציע הנחות מפליגות על מרבית הדגמים עד לסוף חודש אוקטובר. כך, למשל, שברולט ספארק הקטנה תימכר ב-61,900 שקל, לעומת 68,000 שקל במחירון הרשמי. זאת לאחר שבחודשים האחרונים נמכרה הספארק בדרך כלל ב-63,500 שקל במסגרת מבצעים משתנים. הסופר מיני שברולט סוניק תוצע עם מנוע בנפח   1,600 סמ"ק ותיבה אוטומטית במחיר של 95,000 שקל לעומת 107,000 בימים כתיקונם.


שברולט אורלנדו. מחירי מבצע קורצים / צילומים: יצרן

שברולט קפטיבה ספורט, הג'יפון שהגיע לארץ בתחילת השנה ומאז נמכר במחיר המחירון למשך זמן מועט בלבד, יימכר בחודש הקרוב במחיר נמוך מזה של המבצעים הרגילים - 157,900 שקל בלבד. מחיר המחירון הרשמי של הרכב, כדאי לציין, עומד על 169,900 שקל. את העסקה שנראית כמשתלמת ביותר במסגרת המבצעים מציע המיניוואן שברולט אורלנדו, שזוכה לביקורות מחמיאות במיוחד במבחני הדרכים: במקום 169,900 שקל יעלה האורלנדו רק 157,900 שקל, ובכך יהפוך לאחד הכלים הזולים בקטגוריית המיניוואנים. בנוסף למחירי המבצע מבטיחה היבואנית להעניק גם עסקאות טרייד אין ומימון, וכן חבילות אבזור הכוללות מערכות ניווט, מולטימדיה, סאנרוף ו-
DVD.

 

לדגמי שברולט בישראל - שברולט

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. סוניק - רכב לא מוצלח במיחד במחיר דמיוני. (לת)
    נהג, 28-09-2012

  • 2. בגלל הנפילה במכירות-אבל לשברולט אין מה להציע 
    א, 04-10-2012

    המכוניות שלה פשוט לא טובות כמו המתחרות
    1. הספארק הכי גרועה בקלאס שלה ביחד עם האלטו. האלטו זולה בהרבה.
    2. הקרוז מכונית לא רעה אבל לא ברמה של המובילות ואיבוד הערך+צריכת דלק גבוהה מובטחים. עדיף כבר אסטרה (ויש מלא אופציות נוספות)
    3. הסוניק בינונית מאד בכל ,יקרה וצורכת המון דלק. אין סיבה לקנות אותה (שימכרו אותה במחיר רגיל של 80000 ש"ח גג)
    4. האורלנדו גם לא מוצלח, והוא דיזל שצורך דלק כמו בנזין, אז מה היתרון? עוד דגם שיאבד הרבה מדי מערכו, ואין לו יותרונות של ממש

    לא פלא שהמכירות הידרדרו 6.5% נתח שוק שנה שעברה, לכ-4% השנה (וגם זה יותר מדי ורוכב על הילת הרצון לרכב אמריקאי)

    הסיכוי היחידי של הקרוז, מנוע טורבו דיזל חסכוני במחיר זהה , אחרת אין לה מה לחפש
    קיה , יונדאי, טויוטה המתחרות הטבעיות עדיפות
    הפוקוס והגולף ברמה אחרת לגמרי וגם האסטרה עדיפה משמעותית (גם במחיר)

    סגור תגובה

חזור למעלה