דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סובארו פורסטר עובר מתיחת פנים

Getting your Trinity Audio player ready...


סובארו פורסטר כבר נמצא איתנו שלוש שנים, ותערוכת טוקיו ה-44 שתיפתח ב-29 לאוקטובר היא זמן מצויין להציג את מתיחת הפנים - שכצפוי מסובארו, לא שוברת מוסכמות אלא מחזקת נקודות תורפה.

סובארו פורסטר 2016
סובארו פורסטר החדשה. במבט ראשון השינויים מינוריים / צילום: סובארו
במבט ראשון עיקר השינוי בפורסטר המחודש מתרכז בפנים, הכוללות כעת פגוש חדש עם גומחות גדולות יותר לפנסי הערפל וקווים חדים יותר, גריל קדמי מעט מסיבי ושחור יותר ופנסי לד מלאים (שיגיעו כסטנדרט בכל הגרסאות מלבד הבסיסית) שמציגים את עיצוב "עין הנשר" של סובארו.

סובארו פורסטר 2016
סובארו פורסטר החדש. דגם הבסיס לא יקבל את תאורת הלד

מאחור נראה שאין יותר מדי שינויים, אם בכלל. כך או כך, סובארו לא מציינת כאלה אם כי ניתן להניח שבעקבות המעבר לתאורת לד מלאה מלפנים יקבל הפורסטר תאורה דומה גם מאחור. את השינויים החיצוניים נועלים חישוקים חדשים שיוצעו ב-17 או 18 אינץ' בהתאם לדגם. תא הנוסעים גם הוא עבר מעט שדרוגים הכוללים הגה חדש שנלקח מה-B4 החדשה, מערכת מולטימדיה משודרגת, ושיפור בידוד הרעשים ואיכות הנסיעה, ככל הנראה בזכות כיול מתלים חדש.

סובארו פורסטר 2016
סובארו פורסטר החדש. מערכת מולטימדיה חדשה ואיכות נסיעה גבוהה יותר

אחד השינויים הבולטים ביותר הוא אותה תאורת לד מלאה וחכמה, המסוגלת לעבור אוטומטית בין אורות גבוהים לנמוכים וכן לעקוב אחרי תנועת ההגה ולהאיר לתוך פניות. סובארו מספרת על אותה יכולת לעבור לאור נמוך על מנת למנוע סנוור אך היא איננה מסבירה אם המעבר נעשה בשני הפנסים או שמא רק באחד מהם. בתמונה של המערכת שפרסמה סובארו נראה כי המעבר מתבצע רק בפנס אחד על מנת להמשיך ולהאיר את שאר הכביש בצורה המיטבית. אך בשלב זה כאמור לא בדיוק ברור איך תעבוד המערכת.

בנוסף, מקבל הפורסטר המחודש גם את מערכת הבטיחות האקטיבית Eye Sight שעברה שדרוג וכוללת בדור החדש גם התרעה על רכבים בשטח המת, תיקון אקטיבי לסטיה מהנתיב והתרעה על תנועה חוצה בזמן נסיעה לאחור.

סובארו פורסטר 2016
סובארו פורסטר החדש. מאחור השינויים זניחים עוד יותר

היצע המנועים של סובארו פורטר נותר זהה - 2.0 ליטר עם או בלי טורבו. נתוניו של הדגם הרגיל נותר ללא שינוי - 150 כ"ס ו-20 קג"מ של מומנט, אז הספקו של דגם הטורבו שופר בלא פחות מ-40 כ"ס ל-280 כ"ס בעוד המומנט נותר זהה - 35.7 קג"מ. היצע תיבות ההילוכים נותר ללא שינוי, עם תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים ואוטומטית רציפה עם אפשרות לשמונה יחסים קבועים להעברה ידנית.


לדגמי סובארו בישראל - סובארו

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה