דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סובארו אאוטבק החדש 2010

Getting your Trinity Audio player ready...


יחד עם חשיפת הדור החדש של סובארו לגאסי (B4) בגרסתה האמריקאית בחרה סובארו להציג את הדור החדש של רכב הכביש-שביל המבוסס עליה – סובארו אאוטבק.

סובארו אאוטבק החדש אומנם מוגדר כרכב כביש-שביל אבל נראה כי מעצבי סובארו עשו מאמצים בכדי להקנות לו מראה של רכב שטח "אמיתי" יותר מאשר של סטיישן קרבי כמו בעבר.
הפרופורציות שונו בזכות קיצוץ האורך הכללי ב-2.5 ס"מ והארכת בסיס הגלגלים ב-7 ס"מ. בחזית דומה סובארו אאוטבק החדשה עד זהה לסובארו B4 והיא בעלת יחידות תאורה גדולות. למעט מספרי ניפוחי מרכב ותוספות מיגון לשטח אין הבדל משמעותי.


סובארו אאוטבק החדש. מזכיר יותר רכב שטח מאשר סטיישן / צילום: יצרן

תא הנוסעים של סובארו אאוטבק החדש נלקח בשלמותו מסובארו B4 החדשה. בסך הכל מדובר בתא נוסעים פשוט ונקי, ללא עיצוב מתחכם או פורץ דרך.
המרווח לנוסעים גדל בהשוואה לדור הקודם. למרות זאת סובארו אאוטבק לא תוצע עם אופציה לשני מושבים נוספים לילדים (כמו למשל במיצובישי אאוטלנדר).

היצע יחידות הכח של סובארו אאוטבק החדש כולל שני מנועי בנזין. הראשון בנפח 2.5 ליטר המייצר 170 כ"ס, זה משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית-רציפה. השני בנפח 3.6 ליטר בעל 6 בוכנות, המוכר לנו מסובארו טרייבקה, וזה מפיק 256 כ"ס (לעומת 245 כ"ס בעבר) ואליו מוצמדת תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית אמיתית בעלת 5 יחסי העברה.


סובארו אאוטבק החדש. תא נוסעים פשוט ולא מתחכם

נכון לרגע זה סובארו הציגו את האאוטבק רק בגרסתו האמריקאית ונראה כי צפויים מספר שינויים עם הצגת הגרסה האירופאית שתגיע גם אלינו. כשזו תוצג אנו נעדכן עם הפרטים הרלוונטיים לשוק שלנו כולל מחירים וגרסאות אבזור.

לדגמי סובארו בישראל - סובארו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה