דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מתיחת פנים לב.מ.וו סדרה 7

Getting your Trinity Audio player ready...



אפילו מכוניות פאר יוקרתיות צריכות לשדרג את ההופעה מדי פעם, וגם ב.מ.וו סדרה 7 צריכה לתקן את האיפור לאחר שלוש שנים על הכביש. השינויים הקוסמטיים מינוריים, ועיקר השינויים של מתיחת הפנים הנוכחית הם בגזרת המנועים.

גרסת הבסיס (עד כמה שהיא יכולה להיות בסיסית) של היאכטה הגרמנית, ה-730i, תשאר עם אותו המנוע, אבל מעבר לתיבת הילוכים עם שמונה יחסי העברה אמור לשפר במעט את צריכת הדלק. ב.מ.וו 740i מצידה זוכה למנוע שישה צילינדרים חדש בנפח 3.0 ליטר. המנוע החדש מציג הספק של 320 כוחות סוס - נמוך בכמה סוסים מהמנוע אותו הוא מחליף - אך צריכת הדלק השתפרה וגם גמישות המנוע הודות לרצועת כוח רחבה יותר, במקרה הזה כ-46 קג"מ כבר ב-1300 סל"ד (רצועת כח היא הפער שבין שיא המומנט לשיא ההספק).


ב.מ.וו סדרה 7 המחודשת. מזהים את ההבדלים? / צילומים: יצרן

ב.מ.וו 750i מקבלת אף היא שדרוג למנוע. מנוע ה-V8 זוכה לתוספת סוסים שמעמידה את כוחו על 450 כ"ס ולא פחות מ-66 קג"מ. לפי אנשי ב.מ.וו  תוספת הסוסים לא משפיעה לרעה על צריכת הדלק והיא אפילו משתפרת מעט (11.6 ק"מ לכל ליטר). הביצועים גם הם לא יפגעו, והב.מ.וו המגודלת תזנק בתוך 4.8 שניות למאה קמ"ש. יש גם גרסת על, ה-760i, שתצרוך קצת פחות דלק מבעבר (ועדיין זה יהיה פחות משמונה ק"מ לליטר) וכן גרסאות דיזל ששודרגו מכאנית אבל מכירותיהן בארץ זניחות

סדרה 7 זוכה לשדרוג גם מבחינת האבזור והמראה החיצוני. כל הדגמים זכו לפנסי לד מלפנים (בעקבות תקנות אירופאיות חדשות) וכן לשינויים קלים בעיצוב החזית והזנב. מבחינת האבזור, ודאי תשמחו לדעת שלוח המחוונים החדש מפורט ומודרני יותר, שלמאושרים שיושבים מאחור יש מערכת מולטימדיה משודרגת ושמערכת השמע אף היא מוצלחת יותר מבעבר.

 

לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו

 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה