דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מנועים חדשים לסקודה אוקטביה

Getting your Trinity Audio player ready...


סקודה אוקטביה החדשה זוכה לעניין רב בקרב הלקוחות מאז הגיעה לישראל לפני מספר חודשים, וכעת הגיעה הגרסה שפונה לקהל הלקוחות המסורתי של האוקטביה: נהגי המוניות. גרסאות הדיזל של האוקטביה המשפחתית יצוידו במנועים בנפח 1.6 ליטר בהספק של 104 כ"ס, ולמוניות ממהרות במיוחד תהיה גם אפשרות למנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק של 150 כ"ס. כל גרסאות הדיזל יוצעו ברמת הגימור הגבוהה Elegance, הכוללת בין היתר חישוקים קלים, פנסי ערפל, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מסך מולטימדיה ועוד.

המחירים של גרסאות הדיזל יתחילו ב-168,500 לגרסת ה-1,600 סמ"ק הידנית, ותמורת שדרוג לתיבת הילוכים כפולת מצמדים (DSG) יעלה המחיר ל-177,500 שקל. גרסת ה-2.0 ליטר דיזל תוצע רק עם תיבת ה-DSG במחיר של 208,990 שקל - לא פחות ולא יותר. נהגי המוניות, כמובן, ישלמו סכום נמוך משמעותית.



חובבי ביצועים שלא מתחום המוניות ישמחו לדעת על תחילת השיווק של סקודה אוקטביה בגרסת ה-1.8 ליטר טורבו, עם המנוע החדש שנמצא באודי A3 ובסיאט לאון. עם המנוע הזה מאיצה האוקטביה ל-100 קמ"ש בתוך 7.4 שניות קצרות, ואילו צריכת הדלק עומדת על 17.5 ק"מ לליטר בממוצע. גרסה זו תשווק אף היא ברמת הגימור Elegance בלבד, במחיר של 154,990 שקל. מי שלא יסתפק בכך יצטרך להמתין לגרסת ה-RS הספורטיבית של סקודה אוקטביה, שתגיע אלינו בתוך זמן קצר עם מנוע בהספק של 220 כ"ס.

וגם הראפיד מתעדכנת

מתיחת הפנים הקלילה של סקודה ראפיד עושה אף היא דרכה לאולמות התצוגה. לאחר הביקורות הרבות על איכות החומרים שיפרה היצרנית את סביבת הנהג עם תוספת של גימורי כרום, שדרוג כפתורי השליטה על ההגה, החלפת הריפודים והכנסת שילובי צבעים חדשים לתא הנוסעים. גם כאן לא קופחו נהגי המוניות: הראפיד תוצע מעתה גם בגרסת דיזל חדשה עם מנוע בהספק צנוע של 90 כ"ס מנפח של 1,600 סמ"ק, במחיר שיעמוד על 144,990 שקל לנהג הפרטי - או 89,990 לנהג המונית.


לדגמי סקודה בישראל - סקודה

למאמר זה התפרסמו 11 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מי יקנה סקודה ראפיד ב 145,000 ש"ח? (לת)
    כככ, 23-12-2013

  • 2. עדיף להוסיף כמה שקלים ולקנות סופרב(בנזין). (לת)
    משה, 23-12-2013

  • 3. אוקטביה במחיר של סופרב! 
    נהג, 23-12-2013

    אופל אינסיניה דיזל עולה בדיוק במו אוקטביה. מה קורה פה?

    סגור תגובה

  • 4. דרור 
    rs, 23-12-2013

    ככל שידוע לי ה rs לא תגיע לארץ וחבל.
    מי אמר לך שהדגם rs יגיע?
    אודה לך אם תוכל לעדכן אותי בתגובה שלך

    סגור תגובה

  • 5. rs rs rs 
    ניר, 23-12-2013

    מתי תגיע rs ?
    מה מחירה ?

    סגור תגובה

  • 6. מישהו פה מגזים עם המחיר 
    אדי, 24-12-2013

    אני לא יודע מי בדיוק אבל סקודה אוקטביה עוברת את ה 200 אלף?!?!?! חחח
    אפשר להאשים כמו בן את הממשלה על מיסוי של הדיזל אבל עדיין משהו פה לא עובד.
    מזל שיש נהגי מוניות

    סגור תגובה

  • 7. אכן הגזמה פראית עם המחיר 
    א, 25-12-2013

    היורו נמוך, מדובר במכונית שמכוונת נמוך מבחינת מחיר (מתחת לVW), ועולה בפועל המון
    בנוסף יש חסרונות שקשורים לאמינות מכלולים שללא ודאית (הגיר DSG), שצריך לתת עליו אחריות של 10 שנים /200000 ק"מ בכפוף לטיפולים . עלות התיקון שלו מפלצתית ולמרות שVW טוענים שהבעיות מאחורינו, אין דרך להרגיע את הציבור בלי לתת אחריות ארוכה בזמן ובק"מ
    אגב, החשש מהבעיה הזו, היא הסיבה העיקרית שנהגי המוניות מחליפים סקודה כל שנתיים (הם מקבלים אחריות שנתיים ללא הגבלת ק"מ).

    שלא נדבר שהטיפול בגיר (החלפת נוזל גיר מאד יקרה וניתן לעשות רק במוסך VW. העלות מעל 1000 שח למי ששואל ונובעת מנוזל גיר מאד יקר שאין לו תחליפים )

    סגור תגובה

  • 8. עוד הערה לגבי מחיר הדיזל 
    א, 25-12-2013

    נכון שהמיסים שיחקו לרעתה (שילוב של העובדה שזה אמור להיות יותר יקר+ תוספת שקשורה במס ירוק, שוות ערך להפרש במחיר של 25000 שח, היבואן הוסיף 35000 שח)
    אבל במהות המחיר מאד מוגזם
    אין מצב שהרכב עולה ליבואן מעל 60000 שח בשער הנמל, ולכן אחרי מיסוי ירוק ומעמ כ-125000 שח, על מה 33% רווח לפחות???
    המטרה היא רק למכור אותה למוניות
    מי שרוצה דיזל, שילך על הפלואנס שלא נחותה משמעותית, תהיה כנראה זולה לאחזקה, ועולה 35000 שח פחות ללא הנחות

    ובנוסף לרנו יש אופציה סטיישן לדגם האירופי (מגאן סטיישן)
    ואגב האוקטביה בנזין חסכונית מאד, צריך ליסוע מעל 60000 קמ בשנה כדי להעדיף את הדיזל לפי החישוב שלי (ואף יותר, החישוב התבסס על הבדל בצריכת הדלק, כשבפועל בדיזל יש גם טיפולים יותר יקרים)

    אחזקת הרנו תהיה זולה באופן משמעותי. יש מעטים שנוסעים קילומטראז כ"כ גבוה, וגם להם כדי לשקול פריוס משומשת
    היתרון של הפריוס היא האמינות שעדיפה משמעותית וזולות אחזקה יחסית (לסקודה גיר יקר לאחזקה בלי קשר לתקלות). רק החלפת נוזל גיר כל 60000 ק"מ בעלות של כ1200 שח לפחות

    סגור תגובה

  • 9. הלוו אוקטביה דיזל ב171 אלף שקל?? מישהו השתגע 
    יאנוש, 25-12-2013

    בחייאת סקודה, לבקש 171 אלף שח על רכב שבסגמנט שלו בטווח של 130 אלף שח עד 146 אלף שח
    לא יודע מה עובר על צ'מפיון אבל לממן את הבניה של המגדל החדש שלה שנמצא ליד קניון איילון לא אמור לבוא דרך המניות של סקודה :%
    הציבור הרוכשים לא אמור לממן רווחים חזיריים שכאלה

    סגור תגובה

  • 10. נהג 
    הם לא ימכרו אפילו מכונית אחת במחיר הזה, 28-12-2013

    ב90 אלף אפשר לקנות פאסאט או גולף שנת 2010

    סגור תגובה

  • 11. שחטו את שוק הדיזל 
    זאב, 30-12-2013

    שחטו את שוק הדיזל לנהגים פרטיים. למדינה לא משתלם שאנשים יסעו על רכבים שעושים 25 ק"מ לליטר מחוץ לעיר. מטבע הדברים זיהום של רכב חיסכוני כזה הוא פחות מבנזין ולרעיה צי מכוניות באירופה בנוי מ 80% רכבי דיזל וקצת עצוב שנהג שרוצה להנות מעוצמה , חיסכון ובטיחות של דיזל צריך לשלם 30-40 אלף ש"ח יותר.

    סגור תגובה

חזור למעלה