דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי אטראז' בישראל: החל מ-88,900 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


סגמנט המשפחתיות הקטנות עבר טלטלה רבתי ב-2013, כאשר הושקו כאן דגמים חדשים כמו פיג'ו 301 וסקודה ראפיד. אבל גם אחרי ההשקות המתוקשרות הללו, המשיך הסגמנט לתפוס נתח שוק קטן יחסית של 5% - ורוב המסירות, ברוב המקרים, הולכות לחברות הליסינג. מיצובישי אטראז', שהושקה הבוקר על ידי היבואנית כלמוביל, אמורה לתפוס נתח שוק גם בקרב הלקוחות הפרטיים - והקלף העיקרי הוא המחיר.

מיצובישי אטראז'

מיצובישי אטראז' היא מכונית קטנה יותר ממתחרות כמו יונדאי i25 וקיה ריו: האורך הכללי עומד על 424.5 ס"מ, הרוחב הוא 167 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 255 ס"מ בלבד. למרות האורך המצומצם, המרווח הפנימי טוב מאוד בזכות תכנון פנימי מוצלח. נפח תא המטען מכובד ועומד על 450 ליטר.

בחזיתה של האטראז' שוכן אותו מנוע שקיים במיצובישי ספייס סטאר, בנפח 1.2 ליטר בהספק של 80 כ"ס. למרות ההספק הנמוך יחסית למתחרות, הביצועים טובים בזכות המשקל העצמי שעומד על 935 ק"ג בלבד. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 12 שניות בגרסה הידנית או 13.3 שניות בגרסה המצוידת בתיבת הילוכים רציפה. צריכת הדלק המשולבת, בגרסה הרציפה הבסיסית, עומדת על 21.2 ק"מ לליטר.

מיצובישי אטראז'

תמורת הסכום שבכותרת יקבלו הלקוחות את מיצובישי אטראז' עם מנוע 1,200 סמ"ק ותיבת הילוכים ידנית, אך עיקר המכירות צפויות להיות מהגרסה בעלת תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה. למעשה, 85% מהמכירות צפויות להיות מגרסת ה-Instyle שעולה 94,900 שקל - שתוצע גם לציי הרכב. כך אמר הבוקר מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, דן אורנשטיין. בגרסה זו רשימת האבזור תהיה נדיבה במיוחד, ותכלול 6 כריות אוויר, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, חיישני גשם ותאורה, פנסי ערפל, חישוקים קלים, חיבורי USB, דיבורית בלוטות' ומערכת מולטימדיה הכוללת מערכת ניווט ומצלמת רוורס.


לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה