דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל: החל מ- 144,900 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, משוועת כבר זמן רב לרכב חדש שיסייע בשיפור נתוני המכירות של המותג היפני שברשותה, וזו הסיבה שהשקתו של מיצובישי אאוטלנדר החדש היא מבחינתה כמו אוויר לנשימה. בניגוד לדור הקודם שתומחר באופן יקר יחסית והתחרה ברכבי פנאי יקרים כמו הונדה CRV, הדור החדש יתחרה במרכז קטגוריית הג'יפונים (SUV) הבינוניים דוגמת מאזדה CX5 עם מחיר שעומד על 164,900 שקל בגרסת ההנעה הקדמית. גרסה נוספת בעלת 7 מושבים אמורה להחזיר את מיצובישי לתחרות גם בקטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים לאחר העדרות קצרה כתוצאה מהפסקת יצור הגרנדיס.


מיצובישי אאוטלנדר החדש / צילומים: רונן טופלברג

בעוד יצרני רכב רבים משקיעים בפיתוח של מנועי טורבו מתקדמים, במיצובישי בדומה למאזדה העדיפו למקד את את המאמצים בשיפור טכנולוגיות קיימות. תחת השם Clear Tech כינסו במיצובישי מספר טכנולוגיות שאמורות לאפשר צריכת דלק מצויינת. בין היתר מדובר בשלדה חדשה, קלה אך חזקה מבעבר (עד 100 ק"ג קלה יותר מבדור הקודם), מצב "אקו" אקטיבי שמסייע בפועל לצריכת הדלק, מערכת "עצור וסע" חדשה ומקדם גרר נמוך. בנוסף מוצע מנוע חדש בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 150 כוחות סוס. הדגש במנוע הוא דווקא על עקומת מומנט שטוחה במיוחד שאמורה להוציא את המיטב מ-19.9 הקג"מ שיש למנוע להציע. המנוע החדש יימכר בישראל בעיקר עם תיבת הילוכים רציפה, והתוצאה: 15.87 ק"מ על כל ליטר בגרסת ההנעה הקדמית ודרגת זיהום 4. לדברי נציגי מיצובישי גרסת הבסיס אמורה לשמור על דרגת הזיהום הנמוכה גם לאחר חישוב המס הירוק החדש שיעשה בקרוב.



רמת האבזור גבוהה ביחס לקטגוריה ודומה לזו של ה-CX5. בגרסת הבסיס יוצעו מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, בקרת אקלים מפוצלת, בלוטות', מנופים להעברת הילוכים מההגה, חלונות כהים, חיישן גשם, קיפול מראות חשמלי וחישוקי מגנזיום (שנראים קטנים על הרכב בגרסה זו). רמת האבזור האמצעית (Supreme) מציעה בנוסף גג שמש חשמלי, מערכת שמע עם מסך מגע ומצלמת רוורס. רמת האבזור הגבוהה (Elite) תכלול גם מושבי עור, הנעה ללא מפתח ודלת תא מטען חשמלית. שתי גרסאות האבזור היקרות יותר יוצעו רק עם 7 מושבים והנעה כפולה.
בנוסף תוצע גם גרסה ידנית מעניינת, אשר משפרת את הביצועים באופן משמעותי ומוזילה את מחיר הרכישה ב-20,000 שקל. האאוטלנדר הידנית תשווק בתצורת הנעה קדמית בלבד, והיא מציגה נתוני תאוצה נאים של 10.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש (לעומת 12.4 באוטומטית). גרסה זו תצויד בחישוקי פלדה (חישוקים קלים באוטומטית) ותחסיר מן המפרט גם את הדיבורית, כפתורי השליטה מן ההגה על מערכת השמע, פנסי הערפל והלד, בקרת האקלים המפוצלת וחיישני הגשם. המחיר של האאוטלנדר הידנית יעמוד על 144,900 שקל - זול משמעותית מהגרסאות האחרות, אך יקר לעומת הגרסאות הידניות של ניסאן קשקאי וסקודה יטי.


תא הנוסעים מאובזר יותר מבעבר, וגם האיכות טובה / תמונת יצרן

המחירים כאמור יהיו מאוד תחרותיים. גרסת הבסיס עם הנעה קדמית וחמישה מקומות תעלה 164,900 שקל, וגרסת 7 המושבים הבסיסית תוצע אף היא עם הנעה קדמית ותתחרה במיניוואנים קומפקטיים דוגמת שברולט אורלנדו ואופל זאפירה. מחירה יהיה 169,900 שקל. מי שירצה להוסיף לגרסה זו גג שמש יאלץ לשלם עשרת אלפים שקלים נוספים. גרסת ה- Supreme עם הנעה כפולה ו-7 מושבים תעלה 189,900 שקל, ותמורת גרסה ה- Eliteתידרשו לכתוב סכום של 204,900 שקל על הצ'ק.


לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה