דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מאזדה 3 החדשה: גרסת הסדאן נחשפת

Getting your Trinity Audio player ready...


כמו כל מכונית חשובה, הפרטים משתחררים טיפין-טיפין עד להשקה הרשמית. בסוף השבוע האחרון פרסמה מאזדה את התמונות הרשמיות של ה-3 החדשה, ושחררה גם נתונים טכניים נוספים - ובהם צריכת הדלק. סימן שאלה גדול נותר עדיין בסעיף המנועים, שכולל כרגע מנועי 1,500 סמ"ק עם תיבה ידנית בלבד ומנועי 2,000 סמ"ק בהספקים של 120 כוחות סוס או 165 כוחות סוס שישודכו גם לתיבות אוטומטיות. גרסה "ישראלית", עם מנוע 1,600 או אפילו 1,500 עם תיבה אוטומטית, עדיין אין - מה שפותח את האפשרות של גרסת בסיס עם מנוע 2,000 סמ"ק.



העיצוב של ה-3 החדשה בגרסת הסדאן דומה מאוד לזה של מאזדה 6, וההבדלים ניכרים בעיקר בחלק האחורי. לעומת מאזדה 3 הנוכחית, האורך הכולל לא השתנה והוא עומד על 458 ס"מ. הרוחב גדל ב-4 ס"מ ועומד על 179.5 ס"מ, וכמו בגרסת ההאצ'בק בסיס הגלגלים גדל ל-270 ס"מ - בדיוק כמו בטויוטה קורולה ובסקודה אוקטביה החדשות. נפח תא המטען הצטמצם מ-430 ליטר בדגם היוצא ל-419 ליטר במאזדה 3 החדשה.
הנתונים החדשים והמעניינים שמתפרסמים מדווחים על צריכת דלק נמוכה במיוחד, באופן די צפוי לאחר ההיכרות עם הדגמים הקודמים מסדרת ה-SkyActiv של מאזדה. גרסת ה-1,500 סמ"ק הידנית מציגה נתון של 20 ק"מ לליטר בגרסת הסדאן, ה-2.0 ליטר האוטומטית (120 כ"ס) צורכת 17.8 ק"מ לליטר, בדיוק כמו הקורולה החדשה, והגרסה החזקה (165 כ"ס, רק בהאצ'בק ורק עם גיר ידני) מעמידה נתון של 17.2 ק"מ לליטר. 



מאזדה 3 החדשה תגיע לישראל לקראת סוף חודש אוגוסט, ותשלים את המהפכה של המשפחתיות היפניות לאחר ההשקות של סובארו אימפרזה וטויוטה קורולה. מעט אחריה תגיע גם סקודה אוקטביה החדשה, מה שאומר ששוק המשפחתיות בישראל צפוי להיות מעניין במיוחד בתקופה הקרובה.


לדגמי מאזדה בישראל - מאזדה

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה