דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי מדוממת מנועים: תציע את ה-i30 עם מערכת "עצור וסע"

Getting your Trinity Audio player ready...

בתחילת דרכה, שברה יונדאי i30 את שיאי המכירות למשפחתיות בתצורת 5 דלתות. בהמשך, היא הפתיעה את עולם הרכב הישראלי עם הצלחתה המרשימה של גרסת הסטיישן. לפני זמן לא רב התבשרנו על הדחתה של מאזדה מצמרת טבלת המכירות על ידי יונדאי, וכעת מסמנת היצרנית הקוריאנית יעד נוסף: למכור לישראלים משפחתית עם מנוע 1.4 ליטר ותיבה ידנית.

חברת "כלמוביל" הודיעה היום על שיווקה של ה-i30 במספר גרסאות חדשות וחסכוניות, כאשר הגרסה המעניינת ביותר היא זו המצוידת במנוע קטן בנפח 1.4 ליטר ובתיבה ידנית. על אף הנפח המצומצם של מנוע זה, הוא מנפק עוצמה של 109 כ"ס יותר מכמה וכמה מנועי 1.6 הנמכרים בישראל. גרסה זו תוצע עם מערכת "עצור וסע" המדוממת את המנוע בזמן עמידה, ומביאה לחסכון ניכר בצריכת הדלק.


יונדאי i30. חסכונית מתמיד / צילומים: יצרן

תיבה ידנית תוצע מעתה גם עם מנוע ה-1.6 המוכר, אך ללא מערכת "עצור וסע". מחירי הגרסאות החדשות יעמדו על 104,900 שקל לגרסת ההאצ'בק עם המנוע הקטן, ו-106,900 שקל למנוע ה-1.6 עם התיבה הידנית. יונדאי
i30 סטיישן CW תזכה אף היא לשילוב החדש, ומחירי הגרסאות החדשות בתצורת הסטיישן יהיו גבוהים ב-2,000 שקל לעומת התצורה הרגילה.

בעתיד הקרוב תוצע תיבה ידנית גם ביונדאי i25 הקטנה יותר, ובכך תשלים יונדאי את הטמעתה של האופציה הידנית בכל הדגמים הקטנים והמשפחתיים הנמכרים בישראל.


לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי
 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה