דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי i30 סטיישן - עכשיו גם בגרסה ידנית

Getting your Trinity Audio player ready...


יונדאי i30 סטיישן בגרסה האוטומטית עולה בדיוק כמו פורד פוקוס, 127 אלף שקל. שתי המכוניות הן אולי המתחרות הבולטות ביותר בקטגוריית משפחתיות הליסינג, כך שלא במקרה התמחור זהה - אך בגרסה הידנית שלהן יש פער משמעותי במחיר: 114 אלף לפוקוס, 105 אלף ליונדאי. הסיבה היא המנוע.


יונדאי i30 סטיישן. משתלמת במיוחד בגרסה הידנית / צילומים: יצרן


יונדאי i30 סטיישן CW תשווק בישראל עם מנוע בנזין בנפח 1,400 סמ"ק, עם הספק של 100 כוחות סוס ותיבה ידנית עם 6 הילוכים. צריכת הדלק של הגרסה החדשה תעמוד על 17.8 ק"מ לליטר בממוצע, ודרגת הזיהום היא 3. פוקוס סטיישן הידנית לעומת זאת משווקת עם מנוע 1,600 סמ"ק (125 כ"ס) וצריכת דלק של 16.6 ק"מ לליטר.
רשימת האבזור של ה-i30 סטיישן הידנית תהיה זהה לזו של האוטומטית: 7 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', פנסי לד ומערכת לבחירת דרגת הקשיחות של ההגה. בנוסף תציע הגרסה הידנית מערכת "עצור וסע" המדוממת את המנוע בעמידה ומשפרת במעט את צריכת הדלק.



לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה