דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי i30 החדשה, גרסת הסטיישן: 124,000 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


פחות מחודשיים לאחר הגעתה לישראל של יונדאי i30 החדשה, מצטרפת להיצע גם גרסת הסטיישן החשובה. ה-i30 CW, שתפסה את עיקר המכירות בדגם הקודם, היתה למעשה אחראית על התחיה המחודשת של מכוניות הסטיישן בישראל - אך בערוב ימיה הפסידה את הבכורה לפורד פוקוס, שכעת צריכה לחשוש מהסגל המתרחב של יונדאי.


יונדאי i30, הגרסה השימושית. מי אמר שסטיישן לא יכול להיות סקסי? / צילומים: יצרן

יונדאי i30 סטיישן CW תשווק בגרסה אחת ויחידה בינתיים. בדומה ל-i30 האצ'בק, ישודך לסטיישן מנוע בנזין בנפח 1,600 סמ"ק (135 כ"ס, 16.7 קג"מ). יחד עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית רושמת הסטיישן תאוצה של 11.3 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש בדרך למהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק ע"פ נתוני היצרן עומדת על 14.7 ק"מ לליטר בממוצע, מה שמציב את המכונית בקבוצת הזיהום הרביעית. בהשוואה לפורד פוקוס סטיישן, שתהיה המתחרה העיקרית שלה (ונמכרת באותו מחיר בדיוק), היונדאי קצרה יותר ב-7 ס"מ וצרה ב-4 ס"מ, אך בסיס הגלגלים של השתיים זהה. נפח ההטענה של היונדאי עומד על 528 ליטרים ללא קיפול מושבים - מעט יותר גדול לעומת זה של הפוקוס.


רשימת האבזור של יונדאי i30 סטיישן כוללת שני שינויים עיקריים לעומת ה-i30 הרגילה. גג השמש הפנוראמי נעדר מגרסת הסטיישן, שמצד שני מצוידת בדיבורית בלוטות' כסטנדרט - עניין שזכה לביקורת רבה במבחני הדרכים לגרסת ההאצ'בק. לבד משני פריטים אלו, מפרט האבזור דומה בשתי הגרסאות וכולל 7 כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה (אך ללא חיבור לנגן חיצוני), פנסי ערפל קדמיים ומערכת לבחירת מידת הקשיחות של ההגה. בנוסף תכלול גרסת הסטיישן צמד מסילות על הגג לטובת עיגון של חפצים. המחיר, כאמור, עומד על 124,000 שקל, וכרגע לא ישווקו גרסאות עם מנועים אחרים או ברמות אבזור שונות.

 

לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי

 

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה