דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טויוטה ורסו החדשה 2010

Getting your Trinity Audio player ready...

באירופה, קטגוריית המיניוואנים הקומקפטיים משגשגת בשנים האחרונות: מובילי הנוסעים הקומפקטיים מבוססים לרוב על פלטפורמה של מכונית משפחתית (כדי לחסוך עלויות) ומציעות שפע של מקום (בשביל הילדים) במחיר של משפחתית גדולה ולא שימושית בעליל.

גם טויוטה היפנית ניסתה לתפוס נתח שוק מהקטגוריה הזו, הנשלטת באירופה על ידי רנו סניק וסיטרואן C4 פיקאסו, ובחוד החנית של המתקפה היפנית עמדה טויוטה קורולה ורסו, מיניואן קומפקטי המתבסס על טויוטה קורולה המוכרת. טויוטה קורולה ורסו, אגב, משווקת בצפון אמריקה בגרסה שונה – שם היא מכונה טויוטה מאטריקס.

כעת מציגה החברה את הדור החדש למיניואן הקומקפטי, שיכונה מעתה טויוטה ורסו – על מנת לבדל את המכונית משאר דגמי החברה - בתערוכת ז'נבה 2009. מבחוץ, מקבלת טויוטה ורסו החדשה את הקווים המשפחתיים המוכרים של טויוטה, ובראשם הגריל האופייני המזכיר את של הקורולה המשפחתית. שמים לב לקווים המעוגלים? בטויוטה טוענים כי שימוש נבון בעקרונות האווירודינמיקה אפשר לטויוטה ורסו החדשה להשיג מקדם גרר של 0.29 CD בלבד.

מתחת למכסה המנוע, תציע הורסו שילוב מנועים מטויוטה קורולה וטויוטה אוונסיס החדשה. בבסיס ההיצע תעמוד יחידת 1.8 ליטר בנזין – הישר מהאוונסיס המשווקת באירופה. מנגד, תציע טויוטה גם צמד גרסאות לוגמות דיזל לאירופאים חובבי הסולר – 2.0 ליטר או 2.2 עם הספק של 150 כוחות סוס.

כל היחידות ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית, או לתיבה הרציפה החדשה של החברה – MultiDrive, בעלת 7 יחסי העברה קבועים (במקרה של הגרסה לישראל). בהמשך השנה צפויה גרסת הדיזל הבכירה לקבל אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה, בעלת 6 יחסי העברה.

בטויוטה יודעים גם לספר על תא נוסעים מותאם למשפחות. לבד ממקומות ישיבה ל-7 נוסעים, מוצעות גם אופציות מעניינות כמו גג שמש פנוראמי כמו זה המוצע בחלק מהמתחרות האירופאיות, מערכת ניווט ומולטימדיה, מערכת Bluetooth, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני גשם ואור. סביבת הנהג מקורית ומזכירה את זו של סיטרואן C4 פיקאסו, כאשר המחוונים מרוכזים במרכז הקונסולה. ואיך אפשר בלי קצת שימושיות? בטויוטה מספרים על מערכת קיפול מושבים מתקדמת שמאפשרת 32 קונפיגורציות שונות של מושבים, לטובת נפח הטענה גמיש יותר.

בתחום הבטיחות, תציע טויוטה ורסו החדשה 7 כריות אוויר כסטנדרט, המכסות גם את הנוסעים בשורה השלישית. לבד מזאת תצוייד הורסו במגוון מערכות בטיחות אקטיביות – בקרת יציבות (ESP), מערכת לסיוע בבלימת חירום והמערכת החדשה של החברה, המזהה מצבים קיצוניים ומסייעת לנהג בתגובת ההגה.

שיווקה של טויוטה ורסו יחל באירופה בחודשים הקרובים, אך נכון לעכשיו לא נמסרה הודעה מיבואן טויוטה לישראל, יוניון מוטורס, על אפשרות הגעתה לישראל.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מנוע ה1.6 
    מישהו, 11-03-2009

    הוא יהיה המנוע 1.6 החדש שבא מהאוונסיס.
    126 כ"ס.

    סגור תגובה

  • 2. טויוטה ורסו - אחלה רכב 
    שמעון טילים, 19-09-2009

    נסעתי בו וממש אהבתי. מאוד שקט וחזק ואיכותי. נכון שהמושבים מאחור קטנים אהבל אפשר לקפל אותם בקלות

    סגור תגובה

  • 3. הוורסו שלי שותהההה דלק 1:7 בעיר- תקראו! 
    שחר, 22-07-2010

    התאכזבתי מאוד מצריכת הדלק 1:7 בעיר, 1:9 מחוץ לעיר
    הרכב עצמו בסדר גמור. למי שיעבור מקורולה המעבר חלק - אותם המיקומים של הכפתורים והשעונים.
    מאוד נוח לילדים ניתן להשכיב ולהזיז כל אחד מן המושבים בשורה השנייה לחוד!
    הגיר הרציף מאפשר להגיע ל 160 ב 3400 סל"ד בלבד - רוב הזמן הנסיעה חלקה ושקטה.
    הגיר גם קצת הורס את התאוצה - בעיקר בעליות ובמהירות מעל 70 קמ"ש
    תצרוכת דלק כמו מעבורת החלל של NASA :-(
    הגיר לא מעלה הילוך רק לאחר פרק זמן ארוך - בזבוז דלק!
    איכות הרכבה כמו של קורולה (פלסטיקים של קורולה)
    הרכב שלי הגיע עם שמשה קדמית מעוותת (אופטית) - המוסך הסכים להחליף במסגרת האחריות.
    אפשר לקנות רכב אחר יקר יותר בהפרש שאני מוציא על דלק!(כ 30000 ש"ח לשלוש שנים תוספת)
    חבל

    סגור תגובה

חזור למעלה