דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

השקת פורשה פאנמרה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בימים אלה משיקה פורשה בישראל את מכונית הסאלון ג'י.טי – פורשה פאנמרה.
הפאנמרה, מכונית בעלת ארבע דלתות וארבעה מושבים, הוצגה לראשונה בשנגחאי אך השבוע, מתקיימות ההשקות בנקודות המכירה ב – 45 מדינות, בהן גם ישראל.
הפאנמרה, מבשרת את כניסתה של פורשה לקטגוריית הסאלון גראן – טוריסמו, מכוניות סאלון בעלות סממנים ספורטיביים מובהקים כגון מזארטי קוואטרופורטה, אסטון-מרטין רפיד ואי אילו שעוד בדרך.
בישראל, אמורה הפאנמרה החדשה לפנות אל ליבם של בעלי מרצדס בגרסאות ה- 500 ומעלה, ב.מ.וו ואודי על גרסאותיהן הגבוהות וגם כמובן יקירי פורשה הוותיקים.


השקת פאנמרה בישראל

פורשה פאנמרה החדשה מוצעת בישראל בשלוש גרסאות: פאנמרה S, פאנמרה 4S, ופאנמרה טורבו.
הראשונה, בעלת מנוע V8 בנפח 4.8 ליטר המספק 400 כ"ס, הנעה אחורית, אפשרות לתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים או אוטמטית בעלת 7 הילוכים ומאיצה מעמידה ל- 100 קמ"ש ב- 5.4 שניות.
השניה, בעלת אותו מנוע אך בעלת הנעה לכל הגלגלים המאפשרת תאוצה למאה ב- 5 שניות.
מכונית הדגל, הפאנמרה טורבו, עושה גם היא שימוש באותו מנוע אך מוגדש פעמיים כמובן, דוהרת על גביהם של 500 סוסים, מאיצה למאה ב- 4.2 שניות וממשיכה למהירות מרבית של 303 קמ"ש.


4 מושבים, 4 דלתות

הפאנמרה עמוסה בטכנולוגיות החדישות ביותר. תיבת הילוכים כפולת מצמדים, בקרת שיגור המשפרת את התאוצה ב- 0.2 שניות, מערכת המדוממת את המנוע במצב עמידה, מערכת מתלי אוויר השולטת בנפרד על כל קפיץ, הספויילר האקטיבי האחורי המפורסם וחבילת כרונו, המשנה את ניהול המנוע, המתלים ותיבת ההילוכים בלחיצת כפתור.

 
מנוע V8 בנפח 4.8 ליטר

בשונה מן הקאיין, פלטפורמת הפאנמרה הינה פיתוח ייחודי עבור פורשה וטרם נעשה בה שימוש ברכבים אחרים בקבוצה. ייחודה הוא בקורה אופקית אשר חוצה את הרכב לאורכו, היוצרת מעין הפרדה בין הנוסעים ומקנה לשלדה קשיחות מירבית.
שי דואני, מנהל מותג "פורשה": "חווית הנהיגה קרובה מאוד לזו שבקאררה. תודות למרכב נמוך מאוד, רחב מאוד, מתקבל מרכז כובד נמוך. בשמירה על פרופורציות זהות לאלה של ה- 911 במרחק הסרנים ומיקום הגלגלים ביחס למרכב, הצליחו לשמר את חווית הנהיגה הטהורה".

 
מושבים אחוריים נוחים בעלי סממנים ספורטיביים

פורשה פאנמרה מוצעת בשלוש רמות גימור: קומפורט, לקצ'ורי ופרימיום כאשר גרסת הטורבו תוצע ברמת פרימיום בלבד.
המחיר בישראל מתחיל ב- 895 אלף שקל ומסתיים אי שם באיזור ה- 1.6 מיליון שקל.
חברת "מ.ס.י" , ייבואנית פורשה מסרה במהלך שנת 2009 בישראל כ- 36 מכוניות, גידול של כ- 100 אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד והצפי הוא שעד סוף השנה יימסרו כ – 60 מכוניות בישראל.

 
תיבת ההילוכים ומבנה השלדה יוצרים מעין הפרדה בין הנוסעים

צבי נטע, יו"ר קבוצת "מכשירי תנועה": " השנה יימסרו בישראל כ-4 רכבי פורשה פאנמרה מכל הגרסאות. בשנה הבאה הצפי הוא בין 6- 12 רכבים. יש לציין שמסרנו השנה, כנגד כל הסיכויים, רכבים ברמת מחירים גבוהה מאוד, השיא הוא 911 טורבו בגרסה שטרם הושקה אך מיקדמה כבר שולמה על – גבי הזמנה בסכום גבוה מ- 1.9 מיליון שקל. כך שקשה לנו להעריך במדויק את תגובת הלקוחות לפאנמרה החדשה".
לנו נותר רק לפלל לנסיעת מבחן...

לדגמי פורשה בישראל - פורשה 

 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה