דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

המכוניות של תערוכת פרנקפורט 2017

Getting your Trinity Audio player ready...


תערוכת פרנקפורט היא אחת מהתערוכות החשובות ביותר של עולם הרכב, והיא חשובה במיוחד עבור המותגים הגרמניים. היא מתקיימת בחודש ספטמבר אחת לשנתיים (ברוטציה עם תערוכת פריז), ומציגה לא מעט חידושים שיהיו רלוונטיים לשוק המקומי.

אחרי מספר ימי עיתונות, התערוכה תיפתח לקהל הרחב ביום שבת ה-16 בספטמבר, ותהיה פתוחה עד ל-24 בספטמבר. אגב, מחיר הכרטיס לתערוכת פרנקפורט לאדם מבוגר באמצע השבוע הינו 12 יורו בהזמנה מראש דרך האתר. פחות מחצי ממחיר המחירון של כרטיס לתערוכת אוטומוטור הישראלית בקופת התערוכה בפסח האחרון...

השנה יעדרו מהתערוכה לא מעט מותגים חשובים, ובהם ניסאן, פיג'ו, מיצובישי, ג'יפ, אינפיניטי, פיאט, אלפא רומיאו, DS, ו-וולוו. למרות זאת, נרשמה כמות מכובדת ביותר של חשיפות והשקות.


מכוניות קטנות

ב.מ.וו i3 - החשמלית הקטנה של ב.מ.וו עוברת מתיחת פנים, מקבלת רענון קל לעיצוב וגם זוכה לגרסת S "ספורטיבית". עם הגרסה הזו ההספק עומד על 184 כ"ס, התאוצה מתקצרת ל-6.9 שניות וגם התנהגות הכביש אמורה להיות טובה יותר. טווח הנסיעה של הסוללה ארוך מבעבר, ויכול גם להגיע ל-280 קילומטרים.

ב.מ.וו i3

הונדה ג'אז - היפנים מציגים בפרנקפורט עדכון קל לאחד הדגמים החשובים והמצליחים ביותר של החברה. מלבד שינויי עיצוב זניחים, מתחדשת הג'אז גם במנוע 1.5 ליטר חדש עם הספק מרשים של 130 כ"ס. כרגע אין צפי הגעה לישראל.

הונדה ג'אז

פולקסווגן פולו - אחת המכוניות הנמכרות ביותר באירופה בכל הזמנים נחשפת בדור חדש לגמרי, וזו בהחלט סיבה למסיבה. הפולו החדשה מבוססת על אותה הפלטפורמה של האיביזה החדשה - והיא דומה יותר מתמיד לגולף המשפחתית. היא תצויד במנועי 1.0 ליטר או 1.5 ליטר, ותהיה גם גרסת GTI  ספורטיבית עם מנוע 2.0 ליטר בהספק של 200 כ"ס. כי החיים יפים עם מספרים עגולים.

פולקסווגן פולו

קיה פיקנטו X-Line - אופנת השטח מגיעה גם לקטגוריית המיני, ועכשיו תורה של הפיקנטו ללבוש מגפי בוקרים. גרסת ה"פנאי" של הקיה הקטנטנה עברה הגבהה של סנטימטר וחצי, קיבלה פגושים קשוחים וגם חישוקי "16 גדולים. עם מנוע טורבו בהספק של 100 כ"ס זאת נשמעת כמו חתיכת מכונית מסקרנת, אבל ספק רב אם היא תגיע לישראל.

קיה פיקנטו X-Line


משפחתיות

יונדאי i30 פאסטבק - הדור החדש של ה-i30 עדיין לא החל להימכר בישראל, אך היבואנית כלמוביל הבטיחה לשווק את כל הגרסאות של הדגם. גרסת הפאסטבק החדשה היא שילוב נאה בין מכונית קופה לבין מרכב שימושי של 5 דלתות. בעולם רכבי היוקרה פגשנו את המבנה הזה במכוניות כמו מרצדס CLS ואודי A7, אך זו הפעם הראשונה שאנחנו פוגשים מכונית משפחתית בתצורה שכזו.

יונדאי i30 פאסטבק

לקסוס CT200h - נראה שבסגמנט המשפחתיות היוקרתיות לא ממהרים להחליף דגמים, וכך אנחנו פוגשים מתיחות פנים חוזרות ונשנות למכוניות כמו אלפא ג'ולייטה, ב.מ.וו סדרה 1 ואחרות. מתיחת הפנים (השניה במספר) של ה-CT פגוש קדמי חדש, תאורת לד עם החתימה האופיינית של לקסוס, מסך מולטימדיה גדול בהרבה וגם חבילת מערכות בטיחות אקטיביות.

לקסוס CT200h

פולקסווגן גולף ספורטוואן - המיניוואן שמבוסס על הגולף לא זכה להצלחה בישראל, בלשון המעטה, בעיקר בגלל העובדה שהוא מסתפק ב-5 מקומות ישיבה. ספק אם מתיחת הפנים הזו תשנה במשהו את מצבו, אבל אלו שיקנו את הרכב יהנו מעיצוב קצת יותר מתקדם, ולא פחות חשוב - ממערכות בטיחות אקטיביות.

פולקסווגן גולף ספורטוואן


פנאי ושטח

אופל גרנדלנד X - קבוצת פיג'ו-סיטרואן רכשה רק לאחרונה את אופל, אבל הדגם הזה תוכנן עוד הרבה לפני השלמת העסקה. אופל גרנדלנד X הוא אחיו של פיג'ו 3008, ומזכיר במראהו את האסטרה. אלינו הוא יגיע בתחילת 2018, ויתחרה בדגמים כמו יונדאי טוסון, ניסאן קשקאי ורנו קדג'אר.

אופל גרנדלנד

ב.מ.וו X3 - דור חדש לאחד הדגמים החשובים ביותר של ב.מ.וו, ולא רק לשוק האירופי. ה-X3 החדש יהיה ארוך, רחב וגבוה יותר מקודמו; הוא יתחיל את חייו עם מנוע בנזין בודד וצמד דיזלים, אך עד מהרה יצטרפו גרסאות נוספות למבחר, ובהן גרסת פלאג-אין הייבריד ולראשונה גם גרסתM performance. בתוך 3 שנים עשויה להצטרף גם גרסה חשמלית מלאה.

ב.מ.וו x3

דאצ'יה דאסטר - למרות שבתמונות זאת נראית כמו מתיחת פנים ולא יותר, ומאחור הוא בכלל מזכיר את ג'יפ רנגייד, מדובר בדור חדש לדאסטר הקרבי. אלינו הוא יגיע בקיץ של 2018, ואז גם נדע האם הוא שמר על יכולות השטח הגבוהות של הדאסטר הנוכחי.

דאצ'יה דאסטר

הונדה CRV - את הדור החדש של ה-CRV ראינו כבר לפני שנה כמעט; עכשיו החידוש הוא הגרסה האירופית של הדגם. באופן מפתיע, ה-CRV לא יוצע יותר עם מנוע דיזל, ובמקום זאת נפגוש ביחידת הנעה היברידית חדשה המנצלת את מנוע הבנזין גם כגנרטור - אך ככל הנראה ללא טעינה מהשקע.

הונדה CRV

טויוטה לנד קרוזר - כל חידוש באחד מרכבי השטח הטובים והפופולאריים בעולם יוצר גל של ציפיות בקרב המעריצים, וגם אנחנו כבר מכינים את פק"ל הקפה. 8 שנים לאחר השקתו של הדור הנוכחי, מדובר שוב במתיחת פנים ועדיין לא בדגם חדש. השינויים הם בעיקר בעיצוב, מבחוץ ומבפנים, וכן נוספו מערכות בטיחות אקטיביות. במפרט הטכני אין שינויים.

טויוטה לנד קרוזר

יגואר E פייס - עוד רכב פנאי למותג היוקרה הבריטי-הודי. ה-E פייס הוא האח הקטן של ה-F פייס, והוא יתחרה בדגמים כמו אודי Q3 ומרצדס GLA. הוא מבוסס על מכלולים רבים של ריינג' רובר איווק, יציע מנועי טורבו (בנזין או דיזל) בנפח 2,000 סמ"ק, אבל בינתיים הכי נהנינו מסרטון הפעלולים המרשים שהפיקה יגואר עבור ההשקה. חפשו ביוטיוב.

יגואר E פייס

יונדאי קונה - קשה לתאר את חשיבותו של הקונה עבור יונדאי בכלל, ועבור השוק הישראלי בפרט. רכב הפנאי הקטן של הענקית הקוריאנית, אח קטן לטוסון, יציע עיצוב ייחודי ובולט, מנועי טורבו יעילים  ומגוון רחב של מערכות בטיחות - אם כי לא ברור אם אלו יוצעו בישראל. אלינו הוא צפוי להגיע לקראת סוף השנה, ולתת פייט חזק בקטגוריה שנשלטת על ידי סוזוקי קרוסאובר.

יונדאי קונה

לקסוס NX - מתיחת פנים ראשונה לרכב הפנאי הקומפקטי של לקסוס. השינויים, כמו תמיד אצל לקסוס, לא גדולים במיוחד: מבחוץ ישנן נגיעות קלות בפגושים ובגריל, מבפנים גדל מסך המולטימדיה בכמעט 50%, ועדכון עבר גם על מערכת המתלים, בידוד הרעשים ומפרט אביזרי הבטיחות. אצלנו בתחילת השנה הבאה.

לקסוס NX

סיאט ארונה - סיאט איביזה, מכירים? אז עכשיו יש לה גם אחות ג'יפונית, נעים מאוד. הארונה קצת יותר מרווח מאחותו הקטנה, מה שאומר שהוא צפוי להציע מרווח מצוין לנוסעים; הוא משתמש באותן יחידות הנעה, טורבו בנזין בנפחים של 1.0 ו-1.5 ליטר, והוא יציע קצת יותר מערכות בטיחות. נשמע לא רע בכלל.

סיאט ארונה

סיטרואן C3 אייר קרוס - אבל רגע, הג'יפון הקטן של סיטרואן זה הקקטוס, לא? ובכן, מסתבר שבקרוב יצטרף אליו אח קטן נוסף. מדובר בגרסת פנאי מוגבהת ל-C3 החמודה, שתהיה רחבה וגבוהה הרבה יותר מאותו קקטוס מקסים. הוא יציע מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית, מנועי 1,200 סמ"ק עם טורבו או בלעדיו, וכמובן - את האייר באמפס, אותם מגני גומי ממולאי אוויר.

סיטרואן C3 אייר קרוס

סקודה קארוק - זהירות, להיט בדרך. אחרי שהקודיאק יצר רשימות המתנה ארוכות באולמי התצוגה, אחיו הקטן צפוי להיות פופולארי לא פחות. מדובר בגרסה "סקודאית" לסיאט אטקה, שתבוא במקומו של סקודה יטי. לא הרבה נשאר מהסגנון הייחודי של היטי - אולי רק המושבים מאחור, שזזים בנפרד על מסילות. זה קצת חבל, אבל כל היתר נשמע נהדר.

סקודה קארוק

פולקסווגן T-Roc - שלוש שנים וחצי חלפו מאז רכב הקונספט שנשא את אותו השם, ואנחנו כבר הספקנו לשכוח. אבל בתערוכת פרנקפורט הביתית תציג פולקסווגן את רכב הפנאי החדש והאופנתי, שדומה להפליא לאודי Q2. באופן מעט מפתיע, היבואנית כבר הודיעה שה-T-Roc לא צפוי להגיע לישראל.

פולקסווגן T-Roc

פורד אקוספורט - לא זכינו לפגוש בישראל את הג'יפון הקטן של פורד, אבל אם לשפוט לפי הביקורות הצוננות מרחבי העולם - כנראה שלא הפסדנו הרבה. במסגרת מתיחת הפנים הנוכחית, תא הנוסעים שלו חודש לחלוטין עם השראה רבה מהפיאסטה החדשה, מבחוץ הוא מזכיר את הקוגה ומתחת למכסה המנוע עדיין ישנם מנועי 1,000 סמ"ק טורבו. האם עכשיו הוא סופסוף יגיע לישראל?

פורד אקוספורט

פורשה קאיין - האח הספורטיבי של אודי Q7 (ולא של פורשה 911, על אף ההצהרות) מציג עיצוב נאה מתמיד, מנועים חזקים, טכנולוגיה עילית (גם כזו שאמורה לשרת נהיגה בשטח) ובלמים שמחזיקים מעמד עד לטמפרטורה של 2,870 מעלות צלזיוס. השתכנעתם? הוא יהיה שלכם תמורת קצת פחות מ-700 אלף שקל.

פורשה קאיין

קיה סטוניק - אחיו של יונדאי קונה מעורר ציפיות גבוהות לא פחות, על אף שהוא יחלוק את המשבצת עם קיה נירו (במחירים נמוכים יותר, ככל הנראה). העיצוב יהיה צבעוני ושמח, היצע המנועים רחב וכך גם מפרטי האבזור שמציע היצרן. האם הוא ישכפל את הצלחת הספורטז'?

קיה סטוניק

קיה סורנטו - מתיחת הפנים של הסורנטו עוסקת בשלושה תחומים עיקריים, אך רק אחד מהם באמת רלוונטי למרבית הלקוחות בישראל. הראשון - תיבת 8 הילוכים חדשה למנוע הדיזל, שתופס אצלנו נתח קטן מהמכירות; השני - גרסת GT-Line בעיצוב סמי-ספורטיבי; השלישי - הוספת מערכות בטיחות אקטיביות, תחום בו קיה מובילה עם הנירו והספורטז'. לישראל הוא צפוי להגיע עוד השנה.

קיה סורנטו


מנהלים

אופל אינסיגניה GSI - שימו לב לפער הבלתי נתפס בין כמות ההשקות האדירה של רכבי הפנאי, לבין מה שקורה בזירת המנהלים - עם גרסה אחת בודדת של מכונית שכבר הושקה בעבר. האינסיגניה GSI היא גרסה חצי ספורטיבית, שלב אחד לפני ה-OPC. היא מציעה הספק של 250 כ"ס, הנעה כפולה ותאוצה של  6.9 שניות ל-100 קמ"ש. לא ברור אם ומתי תגיע לישראל.

אופל אינסיגניה GSI


יוקרה

אודי A8 - ספינת הדגל של אודי נחשפת בדור חדש, שעוד יגרום הרבה כאבי ראש למרצדס וב.מ.וו. רשימת הטכנולוגיות שלו יכולה לספק חומר לכתבות רבות, אבל השינוי הדרמטי הוא ההצהרה  של אודי כי המכונית אוטונומית וכי הנהג יכול לעסוק בדברים אחרים ולתת למכונית לנהוג בעצמה (בתנאים מסוימים). בישראל ברבעון הראשון של 2018.

אודי A8

ב.מ.וו 6 גראן טוריסמו - זאת לא המצאה חדשה, אלא פשוט שם אחר לסדרה 5 גראן טוריסמו - מה שהיה הכלאה משונה בין גרסת סטיישן, קופה ופנאי של הסדרה 5 הקודמת. עכשיו שינו לה את השם ל-6, אבל הרעיון נותר זהה - ואם ימצאו הלקוחות שיאהבו דווקא את ההכלאה הזו, כנראה שהיבואנית תוכל לספק עבורם את הדגם בישראל.

ב.מ.וו 6 גראן טוריסמו

מרצדס S קופה וקבריולה - אחרי שה-S קלאס סדאן עברה מתיחת פנים, מגיע העדכון גם לגרסאות האופנתיות יותר שלה. מה בתפריט? עיצוב שונה במעט, מנועים חדשים ועוד יכולות טכנולוגיות שמקרבות אותה אל העידן האוטונומי.

מרצדס S קבריולה


מסחריות

מרצדס X קלאס - האירופאים נוהגים להציג מסחריות בתערוכה גרמנית אחרת - תערוכת הרכב המסחרי בהאנובר. אבל ה-X קלאס הוא לא רק עוד רכב מסחרי, אלא גם סימון טריטוריה של מרצדס בקטגוריה חדשה לגמרי. הקבלנים יאהבו אותו, גם אם מתחת לעיצוב היוקרתי מסתתר בעצם ניסאן נבארה.

מרצדס X קלאס


ספורטיביות

אודי RS4 אוונט - גרסת הספורט הקיצונית של אודי A4 מגיעה בתצורת הסטיישן שאנחנו כל כך אוהבים. מנוע 2.9 ליטר כפול מגדשים מייצר הספק של 450 כ"ס, ומזניק את מכונית המנהלים השימושית הזו - כולל עגלת הילדים בבגאז' - בתוך 4.1 שניות קצרות ל-100 קמ"ש, ומשם הדרך פתוחה לשלילת רשיון.

אודי RS4 אוונט

אודי R8 RWS - כל אותם האומללים שרכשו אודי R8 ולא הצליחו לבצע דריפטים כהלכתם בגלל ההנעה הכפולה, ישמחו לדעת שנמצא הפתרון. לראשונה אי פעם, אודי תציע מכונית ספורטיבית עם הנעה אחורית - ויאללה לשרוף צמיגים. בין לבין היא גם יודעת להאיץ ל-100 בתוך 3.7 שניות, כי בכל זאת - 540 כ"ס מצליחים לרדת לכביש גם דרך זוג גלגלים אחד.

אודי R8 RWS

ב.מ.וו M5 - המלכה ה-M נחשפת בדור חדש. עם הספק של 600 כוחות סוס ו-3.4 שניות ל-100 קמ"ש היא כמובן ה-M5 החזקה ביותר אי פעם, אבל שומו שמיים - היא מגיעה עם הנעה כפולה. כן כן. ספורטיבית של ב.מ.וו עם הנעה כפולה. כדי להמתיק את הגלולה, נספר כי ניתן לבחור במצב הנעה אחורית במידת הצורך, ולשרוף צמיגים על המנחת בערד לצידה של ה-R8 מהפסקה הקודמת.

ב.מ.וו M5

בנטלי קונטיננטל GT - כשהאצולה הבריטית נפגשת עם הטכנולוגיה הגרמנית, זו התוצאה. ה-GT החדשה אולי לא מפילה את הקהל מהרגליים עם עיצוב מהמם, אבל מנוע W12 עם 635 כ"ס יוכל לעשות את זה במקום. משקל עצמי של 2 ורבע טון מבהיר למה זו מכונית GT ולא ספורטיבית של ממש.

בנטלי קונטיננטל GT

יונדאי i30 N - אחרי כל האקזוטיקות והמפלצות של מותגי היוקרה, הנה מכונית שנוכל לפגוש בסבירות גבוהה יותר על הכביש הישראלי. גרסת הספורט של ה-i30 מציבה במרכז הכוונת את גולף GTI, וההתחלה כבר טובה: ההספק הוא 250 כ"ס (ויכול להגיע ל-275 כ"ס עם חבילת הביצועים), יש דיפרנציאל מוגבל החלקה וגם תיבת הילוכים ידנית. מחכים לסיבוב.

יונדאי i30N

למבורגיני אוונטדור S רודסטר - גרסה פתוחת גג לאוונטדור S, המרשימה שבגרסאות החברה. ההספק עומד על 740 כ"ס, ההנעה כפולה ובדרך ל-100 קמ"ש היא זקוקה ל-3 שניות בלבד. עם קצת מזל, אולי נראה כאלו שהגיעו לישראל ביבוא אישי.

למבורגיני אוונטדור S רודסטר

סוזוקי סוויפט ספורט - עם כל הכבוד למפלצות של למבורגיני ובנטלי, זו הספורטיבית שאנחנו באמת אוהבים. מכונית עממית, קלה, זולה יחסית, לא מאוד חזקה - אבל כזו שמדברת לנהג שבתוכנו. היא מצוידת במנוע הטורבו של סוזוקי קרוסאובר, 1.4 ליטר עם 140 כ"ס, משווקת עם גיר ידני בלבד והפעם יש סיכוי ממשי שנראה אותה בישראל. אינשאללה.

סוזוקי סוויפט ספורט

סיאט לאון קופרה R - מהדורה מוגבלת של הקופרה, שלא תגיע לישראל. 799 הלקוחות שיוכלו לרכוש אותה יהנו בסך הכל מתוספת של 10 כ"ס, ל-310 סוסים. היא גם מציעה זווית קאמבר שונה לגלגלים, שינויים קלים בעיצוב ומושבי באקט. אם לא היינו כל כך אוהבים את הקופרה הרגילה, ספק אם ה-R בכלל היתה צדה את תשומת ליבנו.

סיאט לאון קופרה R

פרארי פורטופינו - קליפורניה אאוט, פורטופינו אין. גרסת הכניסה לעולמה של פרארי נקראת על שם כפר דייגים שלו באיטליה, שאמורה להיות יותר נוחה ושימושית וקצת פחות ספורטיבית - ביחס לפרארי אחרות, כמובן. זאת עדיין לא סיטרואן פיקאסו. 600 כ"ס יבהירו לכל מי שצריך שאתם נוסעים בפרארי.

פרארי פורטפינו

רנו מגאן RS - עוד מתחרה לגולף GTI, הפעם עם קצת יותר מסורת והיסטוריה. המגאן RS החדשה תוצע, בניגוד לעבר, בתצורת 5 דלתות בלבד. מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.8 ליטרים בלבד אחראי להספק שנע בין 280 ל-300 כ"ס, והלקוח יוכל לבחור בין תיבה ידנית לתיבה רובוטית כפולת מצמדים. החידוש המעניין - היגוי גם לגלגלים האחוריים.

רנו מגאן RS


מכוניות קונספט

אודי אייקון - מכונית חשמלית טהורה, אוטונומית לגמרי, עם 4 מושבים וארוכה יותר מאודי A8 - כך נראה העתיד על פי אודי. לצידה תוצג מכונית קונספט נוספת תחת השם "איליין", שמהווה קדימון לדגם פנאי-קופה. גם פה ההנעה חשמלית.

אודי אייקון

ב.מ.וו X7 - אחד הקונספטים הכי מסקרנים של פרנקפורט, שאמור לדמות רכב פנאי גדול מימדים - נוסח מרצדס GLS או ריינג' רובר, למשל. הוא אמנם מציג שפת עיצוב שונה מזו שאנו מכירים בב.מ.וו כיום, אבל מדובר ברכב קרוב יחסית לגרסת הייצור, שגם אמור להגיע לישראל בשנת 2019.

ב.מ.וו X7

ב.מ.וו Z4 קונספט - ואם ה-X7 נראה מוכן, מה תגידו על זה? ה-Z4 קונספט קרובה מאוד לתוצר הסופי, כך זה נראה. ואם יש משהו שודאי נצטרך בשנים הקרובות - זה רודסטר של ב.מ.וו עם הנעה אחורית, לאור המעבר של דגמי המותג להנעה קדמית.

ב.מ.וו  Z4 קונספט

הונדה אורבן EV - מכונית עירונית חשמלית, שקצת מזכירה לנו את פיאט ריתמו (זוכרים?). טווח הנסיעה שלה עומד על 320 קילומטרים, ובשנת 2019 נפגוש את המוצר הסופי שהתחיל בקונספט המעט משונה הזה.

הונדה אורבן EV

יגואר i-Pace - זו לא בדיוק מכונית קונספט, אבל גם לא ממש מכונית שתוכלו לקנות באולם התצוגה בפתח תקווה מחר בבוקר. מדובר ברכב פנאי-מירוצים-חשמלי, ואם זה נשמע לכם כמו שילוב מוזר - אתם לא היחידים שחושבים כך. אם אתם רוצים לפגוש אותה, בקרו במסלולי הפורמולה E.

יגואר i-Pace

מיני חשמלית - זה היה מתבקש. מכונית עירונית, שיקית, מגניבה ולא זולה בכלל - אז למה שלא תהיה לה גרסה חשמלית? גרסת הייצור תופיע רק בעוד כשנתיים, אבל נגלה לכם סוד: היא לא תהיה שונה בהרבה מב.מ.וו i3.

מיני חשמלית

מרצדס EQA - צמד האותיות EQ מסמלות תת-מותג חשמלי של מרצדס, והאות A מספרת לנו שמדובר במשפחתית קומפקטית בסגנון ה-A קלאס. ככה יראה העתיד.

מרצדס EQA

מרצדס AMG פרוייקט 1 - וככה אנחנו רוצים שיראה העתיד. כשחבורת מהנדסי העל של חטיבת AMG מקבלים פרויקט כזה, יוצאת מכונית ספורט עם כמעט  1,000 כ"ס, מנוע של פורמולה 1 ומהירות מרבית של 350 קמ"ש. אפשר סיבוב?

מרצדס AMG פרוייקט 1

סקודה קונספט E - החשמל מגיע גם לקטר הצ'כי. דגם הקונספט הזה, שלמעשה הוצג כבר בתערוכת שנגחאי, מציג טווח נסיעה של כ-500 ק"מ ויכולת טעינה של 80% בתוך 30 דקות. לא שנבדוק את זה אי פעם, אבל אם סקודה אמרו - לא נאמין להם?

סקודה קונספט E

פולקסווגן ID קרוז - עוד רכב פנאי-קופה-חשמלי, שמזכיר את ב.מ.וו X4 וכנראה מרמז על עוד משהו שנראה מתישהו. כי אם פולקסווגן לא תציג אחד כזה בפרנקפורט, אז מי כן?

פולקסווגן ID קרוז

קיה סיד שוטינג ברייק - המכונית המרהיבה הזו היא קדימון מאוד מסקרן לקיה פרוסיד הבאה, או בעצם לקיה סיד עצמה. מבט של כמה דקות יכול להעלות אסוציאציות מכיוונה של יונדאי i30 פאסטבק, שהיא דווקא לא מכונית קונספט אלא מוצר ממשי על המדף.

קיה סיד שוטינג ברייק

רנו סימביוז - מכונית חשמלית ואוטונומית, שאמורה לשקף את העתיד כפי שרנו חוזה אותו בשנת 2030. לטענת הצרפתים, המכונית בעתיד לא תהיה רק אמצעי תחבורה, אלא תשמש כעוד חדר בבית. אבל רגע, זה לא מה שאמרו לפני 30 שנה כשמכרו לנו מכוניות סאלון?

רנו סימביוז

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה