דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

המכוניות של תערוכת ניו יורק 2015

Getting your Trinity Audio player ready...


אינפיניטי QX50 - רכב הפנאי הקטן (יחסית) של אינפיניטי עובר מתיחת פנים, לאחר שהושק כבר ב-2007 (תחת השם EX) ומאז עבר עדכונים קלים בלבד. באופן מפתיע, במסגרת מתיחת הפנים הוגדל בסיס הגלגלים בכ-8 ס"מ, מה שאמור לשפר את המרווח הפנימי. גם העיצוב התעדכן מעט, ונוספו חבילות אבזור.



ב.מ.וו X5 פלאג אין - זמן רב חלף מאז הצגת הקונספט, וכעת מציגה ב.מ.וו את גרסת הייצור של ה-X5 הנטען. זהו הרכב ההיברידי-נטען הראשון של ב.מ.וו. ה-X5 הזה מצויד בהנעה היברידית המשלבת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר ומנוע חשמלי, כאשר ההספק המשולב עומד על 313 כ"ס, התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.8 שניות וטווח הנסיעה על הסוללות בלבד הוא 31 ק"מ.



הונדה סיוויק קופה - דור חדש של הונדה סיוויק עדיין אין, אבל הסיוויק קופה קונספט שהוצגה בתערוכת ניו יורק עשויה בהחלט ללמד על הסיוויק הבאה. בסיס הגלגלים שלה ארוך משל הדגם היוצא, והיא תצויד במנועי טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר, עם תיבת הילוכים ידנית או רציפה. אצלנו לא לפני 2016.

הונדה סיוויק קופה

טויוטה ראב 4 הייבריד -
מתיחת פנים ועיצוב מחודש הם רק חלק קטן מהסיפור של הראב 4 המעודכן. האלמנט המעניין נמצא מתחת למכסה המנוע, שם מסתתרת יחידת הנעה היברידית - לראשונה בדגמי הראב 4. מדובר כנראה במנוע של לקסוס NX, שכולל מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר ומנוע עזר חשמלי שפועל על הסרן האחורי. ההספק המשולב הוא 200 כ"ס, וצריכת הדלק צפויה להיות סביב ה-19 ק"מ לליטר.

 טויוטה ראב 4 הייבריד
יגואר XF - הדור החדש של מכונית הסאלון נחשף לראשונה בתצוגה מרהיבה בלונדון, אך ניו יורק היא תערוכת הבכורה שלו. העיצוב לא מהפכני כבדור הקודם, ויש שיזהו קווי דמיון לסובארו B4 ישנה; למרות זאת, יגואר XF החדשה מבטיחה להציע טכנולוגיה מתקדמת בשלדה ובמנועים, ולהיות חזקה מאוד אבל גם חסכונית. בישראל לקראת סוף 2015.

יגואר XF

לקסוס RX - זו ללא ספק אחת מההשקות החשובות של התערוכה. רכב הפנאי הגדול והמצליח של לקסוס יוצא בדור חדש, ומקבל את קווי העיצוב של אחיו הקטן - לקסוס NX. מעבר לעיצוב הנועז, לקסוס RX החדש מציג גם גידול משמעותי במימדים, וימשיך להימכר עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר או עם הנעה היברידית. אצלנו ברבעון הראשון של 2016.

לקסוס RX

מיצובישי אאוטלנדר - רכב הפנאי המצליח של מיצובישי זוכה אצלנו להצלחה מסחררת, אבל כל זה קורה למרות עיצוב שבלוני ומשעמם. מתיחת הפנים אמורה להפיח מעט חיים באאוטלנדר המוכר, בזכות גריל חדש ואגרסיבי וגימורי כרום. מבפנים שינויי העיצוב קלים בלבד, אך היצרנית מבטיחה שיפור גם בתחומי נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים.

מיצובישי אאוטלנדר

מקלארן 570S - תמיד רציתם מכונית של מקלארן, אך עד היום לא הצלחתם? תכירו את הדגם הזול ביותר של יצרנית האקזוטיקה, שיתחרה בפורשה 911 טורבו. הביצועים לא פחות ממדהימים, עם מנוע 3.8 ליטר טורבו, 570 כ"ס, 67 קג"מ ותאוצה של 3.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. בזכות שימוש בחומרים מרוכבים בטכנולוגיה עילית, הושג משקל עצמי של 1,313 ק"ג בלבד.

מקלארן 570S

מרצדס GLE - שם חדש לדגם מחודש. מדובר בסך הכל במתיחת פנים למרצדס ML, כאשר השינויים בעיצוב מינוריים, ומתחת למכסה הנעה מסתתרת גרסת פלאג-אין היברידית חדשה - כמענה לב.מ.וו X5. גם גרסת ה-AMG התחזקה מעט, אך השינוי המעניין ביותר הוא בשם הדגם, שמיישר קו עם השיטה החדשה של מרצדס: E על שם פלטפורמת ה-E קלאס, והאותיות GL שמסמנות רכב פנאי.

מרצדס GLE

ניסאן מקסימה - רבותיי, הפתעה: ניסאן מציגה בתערוכת ניו יורק מכונית מנהלים מעוצבת ונועזת, דור חדש ומשוחרר הרבה יותר למקסימה המוכרת. הפלטפורמה החדשה קשיחה וקלה יותר, אך עם הנעה קדמית בלבד - אין לצפות לרכב סדאן ספורטיבי. המנוע יהיה V6 בנפח 3.5 ליטר, והמתחרות ימשיכו להיות שברולט אימפלה וטויוטה אוואלון.

ניסאן מקסימה -

קדילאק CT6 - קדילאק בשנים האחרונות מכוונת גבוה, ועם הדגם הזה - הכי גבוה שיש. קדילאק CT6 היא מכונית פאר שתתחרה בספינות דגל כמו מרצדס S קלאס ואודי A8. היצע המנועים מתחיל ב-2.0 ליטר טורבו עם 265 כ"ס, ומסתיים אי שם ב-400 כ"ס. כיאה למכונית במעמדה, עיקר הפינוקים הם ליושבי המושב האחורי. קדילאק CT6 אמורה להגיע לישראל עוד לפני סוף השנה הנוכחית.

קדילאק CT6

קיה אופטימה - דור חדש למכונית המנהלים הקוריאנית, שאצלנו נפוצה בעיקר בשוק המוניות. האופטימה החדשה תהיה ארוכה, רחבה ונמוכה מקודמתה, וישנו שיפור מתבקש באיכות החומרים והבידוד. מתחת למכסה המנוע תהיה יחידת טורבו חדשה בנפח 1.6 ליטר (178 כ"ס), שתשודך לתיבה רובוטית כפולת-מצמדים. האופטימה החדשה תגיע לישראל לקראת סוף 2015.

קיה אופטימה

שברולט מאליבו - אחרי 3 שנים בלבד, שבמהלכן ביצעה מתיחת פנים מקיפה, נכנעת שברולט לביקורות ומשיקה דור חדש לשברולט מאליבו. בארה"ב מדובר בסגמנט חשוב במיוחד, כך שקל להבין למה הזדרזה שברולט וניסתה להוציא מוצר איכותי יותר. המאליבו החדשה תהיה גדולה בהרבה, עם בסיס גלגלים שצמח ב-9 ס"מ - אך המשקל העצמי שלה יהיה נמוך יותר. מתחת למנוע ה-2.0 ליטר טורבו של המאליבו היוצאת יהיה הפעם מנוע נוסף בנפח 1.5 ליטר (160 כ"ס). אצלנו בתחילת 2016.

שברולט מאליבו

שברולט ספארק - מכונית לא אופיינית לתערוכת ניו יורק. הדור החדש של מכונית המיני כבר הוצג באירופה תחת השם "אופל קארל", אך הספארק שנחשפה באמריקה תצויד במנוע גדול יותר, בנפח 1,400 סמ"ק, שישודך לתיבת הילוכים רציפה. שילוב שכזה, יחד עם תג מחיר אטרקטיבי, עשוי להפוך אותה לסיפור הצלחה במחוזותינו. על אדמת ארץ הקודש נפגוש בספארק לקראת סוף השנה.

שברולט ספארק

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה