דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

המכוניות הגדולות של ניסאן בישראל, מכ-175,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...


מתחרה חדשה בסגמנט המנהלים בישראל. מול ירידה בפופולריות של הסגמנט באירופה, סגמנט המשפחתיות הגדולות ("מנהלים") דווקא מהווה חלק מרכזי במכירות הרכב בצפון אמריקה. טפטוף דגמי המכוניות מאמריקה לישראל מביא איתו עכשיו את ניסאן אלטימה, המכונית שתתחרה בישראל בכל מה שנע בין מאזדה 6, סקודה סופרב, טויוטה אוונסיס וגם שברולט מאליבו טויוטה קאמרי.

כדי להתחרות בכל אלו מביאה עימה ניסאן אלטימה מאמריקה כמה חידושים: האחד הוא ממדים גדולים מאוד - בסיס גלגלים של 278 ס"מ ואורך כללי של 485 ס"מ. השני הוא מנוע שמצליח להיות גם חזק וגם חסכוני. המנוע, בנפח 2.5 ליטר, מייצר 182 כ"ס. ביחד עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה הוא מייצר ביצועים נאים: 8.6 שניות למאה קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש. לצד כוחו של המנוע, הוא מצליח להשיג צריכת דלק ממוצעת מוצהרת של 13.3 ק"מ לליטר, דבר שמציב אותו בקבוצת הזיהום הנמוכה ביותר בקבוצה - קבוצה 4 מתוך 15. (יותר נמוך=יותר נקי ובדרך כלל גם יותר חסכוני).

ניסאן אלטימה

ניסאן אלטימה. תתחרה במאזדה 6 ובסקודה סופרב / צילומים: יצרן
ניסאן אלטימה - החל מ-175,000 שקלים
ניסאן אלטימה נמכרת בישראל בשתי רמות גימור. גרסת הבסיס היא אלטימה SV, והיא כוללת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, חיבוריות USB, AUX ובלוטות' ושליטה מההגה, בקרת אקלים מפוצלת ובקרת שיוט. ניסאן אלטימה SV עולה כ-175,000 שקלים. גרסת ה-SL כוללת גם מושבי עור, גג חשמלי, פנסי LED ומערכת קול משודרגת. מחירה של אלטימה SL עומד על כ-200,000 שקלים.

ניסאן אלטימה זכתה באיגוד הבטיחות האמריקאי IIHS (המקביל בחומרתו, פחות או יותר, לאיגוד הבטיחות האירופי, EuroNCAP) בדירוג גבוה של "הבחירה הבטיחותית ביותר" (Top Safety Pick).

ניסאן מקסימה - מכ-240,000 שקלים
שנים רבות אחרי שעזבה את חופי ישראל, חוזרת לכאן מכונית המנהלים היוקרתית, ניסאן מקסימה. המכונית הזו נמצאת בגבול שבין מכוניות המנהלים הגדולות ובין סגמנט היוקרה. היא מתכוונת להתחרות במכוניות כמו ב.מ.וו סדרה 3 ואודי A4 עם ממדים נדיבים, מערכת כוח חזקה ואבזור מקיף. אורכה של המקסימה הוא 484 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה עומד על 278 ס"מ - רמז למרחב פנים גדול (אם כי המרחב הפנימי באלטימה גדול יותר מזה שבמקסימה), וגם לעובדה שהן המקסימה והן האלטימה מבוססות על אותה פלטפורמה.

ניסאן מקסימה
ניסאן מקסימה. יקרה מהאלטימה ותתחרה בב.מ.וו סדרה 3 ובאודי A4

ניסאן מקסימה תגיע לישראל עם מנוע שישה צילינדרים (V6) בנפח של 3.5 ליטר שמייצר 290 כ"ס. לצידו פועלת תיבת הילוכים רציפה. הכוח הרב של המנוע מביא אותו לביצועים מכובדים - 6.3 שניות בהאצה מעמידה למאה קמ"ש ומהירות מרבית של 225 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת הממוצעת אינה מהטובות - כ-9.3 ק"מ לליטר בנזין.

רמת האבזור במקסימה כוללת מושבים חשמליים מרופדי עור (מושב הנהג גם מקורר ומחומם), מערכת קול של Bose שבה מסך מגע, שליטה מההגה וחיבוריות בלוטות', הגה מתחמם, בקרת אקלים עם פתחים מאחור, צמד חלונות בגג וגלגלי 18 אינץ'.

מחירה של ניסאן מקסימה בישראל יעמוד על כ-240,000 שקלים.


לדגמי ניסאן בישראל - ניסאן

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. פרופסור שיווקי 
    מדוע היבואן מתעקש לפשל?, 02-07-2014

    העוהאליטמה היא דגם מוצלח,המשווק בארה"ב ב- 2121 אלף דולר, המשקף מחיר אפשרי בישראל
    /=ףשל 150 אלש"ח, סכום המגלם רווח נאה
    לללליבואן, במיוחד בשער דולר נמוך.
    ןםימדוע היבואן מתעקש לפשל ולמוכרו במחיר מופרז?????????????

    סגור תגובה

  • 2. אלטימה 
    , 03-07-2014

    נהגתי בה בארה"ב. אין לי דבר אחד טוב לומר על המכונית, אבל גם לא רע, האוטו פשוט הורג משיעמום. אחרי 3 ימים נכנסתי לסוכנות השכרה ובירשתי להחליף מטעמי שיעמום מוות.... קיבלתי טויוטה אוולון, גם לא משהו, אבל כבר סיפור אחר לגמרי....

    סגור תגובה

חזור למעלה