דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הטורבו מגיע - סוזוקי קרוסאובר עובר מתיחת פנים ומקבל מנועים חדשים

Getting your Trinity Audio player ready...


נראה שגם בקרב היצרניות היפניות, המסורתיות יותר מעמיתותיהן האירופאיות, זמנם של המנועים האטמוספריים קצוב והם מתחילים לחלוף מן העולם. כך עושה כעת סוזוקי, שמחדשת את הקרוסאובר שלה ומתקינה בקרבו מנועי טורבו צנומי נפח וחסכוניים במיוחד.

סוזוקי קרוסאובר

וזה בעצם השינוי הגדול ביותר שעובר סוזוקי קרוסאובר במסגרת מתיחת הפנים לקראת שנת 2017. הוצאת מנוע ה-1.6 ליטר הוותיק לגמלאות והחלפתו ביחידות בנפח 1.0 ו-1.4 ליטר מוגדשות טורבו.
המנוע הקטן מפיק 112 כ"ס והוא משודך לתיבת הילוכים ידנית עם חמישה הילוכים או אוטומטית חדשה עם שישה הילוכים ולמערכת הנעה קדמית. המנוע הגדול מפיק 140 כ"ס, ומשודך לאותה תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית עם שישה הילוכים ולמערכת הנעה כפולה. בנוסף, כמו בדגם הנוכחי, יוצעו מנועי דיזל שככל הנראה לא יעשו עליה. 

סוזוקי קרוסאובר

הדבר הראשון שאנחנו פוגשים במתיחת הפנים של סוזוקי קרוסאובר הוא החזית החדשה והבולטת יותר. הפנסים עוצבו מחדש עם תאורת לד ליום ואופציה לתאורת לד ראשית, הגריל הובלט עם מסגרת כרום עבה ופסים אנכיים ומכסה המנוע הוגבה והפך קרבי יותר.

סוזוקי קרוסאובר

בעזרת שינוי הפגושים, מקבל הקרוסאובר גם תוספת מבורכת ומפתיעה של 1.5 ס"מ למרווח הגחון, מה שבוודאי יביא את המראה שלו קרוב יותר לג'יפונים ורחוק יותר מהמקום בו הוא נמצא כעת, כמשפחתית מעט מוגבהת.

סוזוקי קרוסאובר

בפנים השינויים מינוריים במיוחד, עיקרם מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך 7 אינץ' וקישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, ועפ"י סוזוקי גם איכות חומרים משופרת. שני שינויים משמעותיים ביותר לא נראים בתמונות והם הוספתן של בקרת שיוט אדפטיבית ובלימת חירום אוטונומית לרשימת האבזור.

מחברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, נמסר כי הקרוסאובר מתוכנן להגיע סביב הרבעון השני של 2017, וטרם ידוע אם אכן יגיע עם מנועי הטורבו או שמא נקבל מלאי של המנועים הוותיקים.

לדגמי סוזוקי בישראל - סוזוקי

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. טעות בכתבה 
    אמיר, 31-07-2016

    התכוונתם שזמנם של המנועים האטמוספריים קרב

    סגור תגובה

  • 2. מנוע טורבו 1.4 גם בויטארה  
    אלי, 31-07-2016

    מנוע טורבו 1.4 ליטר 140 כ"ס הותקן בסוזוקי ויטארה כבר בשנת 2015 . הדגם נקרא ויטארה S אבל הוא לא נמכר במדינות העולם השלישי וישראל בתוכם .

    סגור תגובה

  • 3. כבעל קרוסאובר. לא אחליף לחדש ללא מנוע טורבו 
    חיפאי, 01-08-2016

    אמת, המנוע הוותיק של 1.6 עם גיר רציף הוא חסכוני מאד, ובעל ביצועים [בפועל] טובים, אבל, הרעש מהמנוע מעל 3500 סל"ד...
    יחד עם זאת, אם יביאו את הטורבו הקטן, 1.0, גם לא אחליף, כיוון שאני גר בחיפה, ובלימת מנוע תלויה, ברובה, בנפח מנוע [יותר נפח = יותר בלימה].
    אם סוזוקי יביאו את הקרוסאובר עם מנוע טורבו 1.4, ובמחיר תחרותי [כולל אבזור] כמו של הקרוסאובר הנוכחי, יש על מה לדבר.

    סגור תגובה

  • 4. ל-2, זה עניין של אקלים ושל מוניטין אמינות 
    מוטי, 02-08-2016

    היפניות מעדיפות להימנע מטורבו ונאלצות להיכנס לתחום משיקולי תחרות בשוק האירופי. במדינות אירופה הטורבו מוכיח את עצמו, בפרט שאירופאים שרגילים לגיר ידני אלרגיים לגיר רציף, ומוכנים לאמץ רק דו-מצמדי או אוטומטי רגיל בשילוב מגדשים לחיסכון וכמובן מנוע דיזל. בישראל רגילים לגיר רציף, לא אוהבים ידני, הדיזל יקר ולא מקובל ותנאי האקלים מכתיבים מינימום הרפתקאות טכנולוגיות. אין קשר לעולם שלישי, דווקא האירופים עם קיבעון הגיר הידני נחשבים פרימיטיבים בעולם.

    סגור תגובה

חזור למעלה