דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הונדה ג'אז החדשה 2009

הונדה ג'אז היא אחד מהדגמים החשובים ביותר עבור הונדה מתגאים בלא פחות מ-1000 שינויים ביחס לדגם הקודם ומציבה את ג'אז החדשה במיצוב גבוה מבעבר.

להונדה ג'אז החדשה עיצוב שלא משאיר ספקות. קל לראות דמיון בין ג'אז החדשה לבין הג'אז הקודמת עקב אותו מבנה "מונובוקס" (קופסה יחידה) ומעבר לכך בהחלט ניתן לראות כי ג'אז החדשה נשארה במשפחה. משפחת הונדה כמובן. ניתן לראות דמיון רב להונדה FR-V, עם יחידות תאורה דומות מלפנים ומאחור .

הונדה ג'אז החדשה / צילומים: יצרן

הונדה ג'אז שהייתה ידועה בתור "קטנה מבחוץ וענקית מבפנים" גדלה עוד קצת מבחוץ ועוד מבפנים. נרשם גידול של 5.5 ס"מ לאורך (390 ס"מ), 2.5 ס"מ לרוחב (169.5 ס"מ) ו-5 ס"מ לבסיס הגלגלים (250 ס"מ). רק הגובה נשאר זהה עם 152.5 ס"מ גבוהים לכשעצמם בשביל הסגמנט.
הגידול במימדים מבטיח להביא עימו גם מרווח משופר לנוסעים ולמטען עם 400 ליטרים, נפח גדול מאוד שלא יבייש מספר מיניוואנים. בנוסף הונדה מציעה פתרונות אחסון שונים בתא הנוסעים ובתא המטען. לג'אז החדשה יש "רצפה כפולה", את מקום הגלגל החליפי תופס תא אחסון נוסף בנפח 64 ליטרים. במקום גלגל חליפי רוכשי הג'אז יקבלו ערכה לתיקון תקרים.

הונדה ג'אז החדשה. דומה ל-FR-V

המנועים איתם הוצגה הג'אז הם שני מנועים לוגמי בנזין. הראשון בנפח 1.2 ליטר 90 כ"ס והשני בנפח 1.4 ליטר ו-100 כ"ס. אל שניהם תשודך תיבה ידנית בת 5 הילוכים ואל המנוע הגדול תוצע כאופציה תיבה רובוטית בת 6 הילוכים להבדיל מהתיבה הרציפה של הדור הקודם. שני המנועים שרתו את ג'אז בדור הקודם ועברו שידרוג על מנת לעמוד בתקני הזיהום המחמירים (יורו 5). המנוע הקטן יצרוך ליטר בנזין לכל 19.6 ק"מ ויפלוט 120 גרם CO2 לק"מ לאוויר והמנוע הגדול דורש 18.9 ליטר ופולט 124 גרם CO2 לק"מ לאוויר. בשידוך לתיבה הרובוטית המנוע הגדול יצרוך אפילו פחות דלק ויפלוט פחות CO2 לאוויר מאשר עם התיבה הידנית, 19.6 ק"מ לליטר ו-120 גרם CO2 לק"מ בהתאמה.

תא הנוסעים של ג'אז החדשה מעוצב בהשראת הסיוויק החדשה והדור הקודם של ג'אז. התא אמור להקנות מראה אוורירי ועשיר ומבעבר. יוצעו יותר אופציות אבזור ואבזור הבטיחות יכלול 6 כריות אוויר ואופציה לבקרת יציבות בתוספת תשלום. הונדה ג'אז זכתה ב-5 מתוך 5 כוכבים במבחן הריסוק הפומבי של EuroNCAP


הונדה ג'אז החדשה. תא הנוסעים של הגרסה האמריקאית

אלינו ג'אז החדשה תגיע בסוף השנה, כנראה בגרסת המנוע הגדול בשידוך לתיבה הרובוטית. נכון לעכשיו לא נמסרו רמות הגימור והמחירים בהם תוצע הג'אז ללקוחות בישראל.

לדגמי הונדה בישראל - הונדה

 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

לייעוץ מקצועי חינם:צרו עימנו קשר בוואטסאפ צרו עימנו קשר בטלפון 074-799-1900

מתחמי תוכן

  • ליסינג במקום לרכוש רכב, אפשר פשוט לעשות ליסינג. מה זה אומר אייקון ליסינג
  • ביטוח רכב כל מה שחשוב לדעת על ביטוח רכב. המלצות, טיפים ומדריכים אייקון ביטוח רכב
  • מימון לרכב רכישת רכב בתשלומים, מתי זה משתלם ומה חשוב לדעת אייקון מימון לרכב
  • רכב יד שניה כל מה שצריך לדעת ברכישת רכב משומש וממה צריך להזהר אייקון רכב יד שניה
  • טרייד אין מפתח תמורת מפתח: לשלם רק את ההפרש לרכב חדש יותר אייקון טרייד אין
  • בחר רכב
לפי דגם
או לפי קטגוריה
לייעוץ מקצועי חינם:צרו עימנו קשר בוואטסאפ צרו עימנו קשר בטלפון 074-799-1900
חזור למעלה