דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גרייט וול סטיד - עכשיו גם בדיזל

Getting your Trinity Audio player ready...



עד לאחרונה שווק גרייט וול סטיד עם מנוע בנזין מיושן וצמא לדלק, אותו מנוע ששימש בזמנו את מיצובישי L200. הפתרון הזמני שמצא היבואן לבעיית המנוע היה בהסבת הרכבים להנעה בגז – מה שפתר את בעיית עלויות התדלוק, אך לא שיפר את יכולת הסחיבה של הרכב ואף פגע בגודלו של ארגז ההעמסה. לאחרונה זכה הסטיד למנוע טורבו דיזל חדש ויעיל, שאמור לתקן את מרבית נקודות התורפה של גרסת הבנזין.


גרייט וול סטיד. עכשיו גם עם מנוע דיזל / צילומים: יתיר דוידוביץ

המנוע החדש, בנפח 2.0 ליטר, מציג נתוני הספק של 140 כוחות סוס יחד עם מומנט של 31 קג"מ ב-1,800 סל"ד – נתונים שלא נופלים ממתחרים רבים בקטגוריית הטנדרים. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 12 ק"מ לליטר (לעומת 9.3 ק"מ לליטר בגרסת הבנזין), אך מהיבואן לא נמסר האם הנתונים מתייחסים לגרסת ההנעה האחורית או לגרסת ה-4X4. מנועי הדיזל ישודכו לתיבה ידנית עם 6 הילוכים, הילוך אחד יותר מגרסת הבנזין. כל גרסאות ה-4X4 של גרייט וול סטיד מוצעות עם הילוך כוח שמשדרג את יכולות השטח של הרכב, מה שאמור להפוך אותו לאלטרנטיבה זולה לרכבי השטח הקשוחים.

המחירים של גרייט וול סטיד דיזל מתחילים ב-159,900 שקל לגרסת ה-2X4 הבסיסית (לעומת 135,000 שקל לבנזין המקביל) ואילו עבור גרסת ה-4X4 דיזל יידרש סכום של 182,900 שקל – בסך הכל 24,000 שקל פחות מהגרסה הדומה של איסוזו די-מקס החדש.

 

לדגמי גרייט וול בישראל – גרייט וול

 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה