דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בטעינה ביתית: מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


אחרי כמעט שנה וחצי של היעדרות מהשוק, בשל מו"מ מתמשך מול מכון התקנים הישראלי, הגיעה סוף סוף חברת כלמוביל להבנות שאפשרו את תחילת השיווק של מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש - עם אפשרות לטעינה משקע ביתי (בהסבה פשוטה לשקע תעשייתי, בדומה לשקע של מזגן) וללא צורך בעמדת טעינה מנוהלת. היבואנית ניצלה גם את ההזדמנות להורדת מחיר משמעותית, במטרה לחדור לציי הרכב.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

במסגרת החידושים של מתיחת הפנים, העיצוב של האאוטלנדר PHEV מיישר קו עם מתיחת הפנים של הדגם הרגיל מלפני כשנה וחצי. מיצובישי טוענת גם לכיול מתלים רך יותר ולשיפור משמעותי של הרעשים והרעידות ברכב. למרות הדרישה המקומית, לא מוצעת גרסת 7 מושבים באאוטלנדר ההיברידי.
מיצובישי אאוטלנדר PHEV מציע מערכת הנעה הכוללת מנוע 2.0 ליטר בנזין ושני מנועים חשמליים. הסוללה מספקת טווח נסיעה מוצהר של 54 ק"מ עד למהירות של 120 קמ"ש, כאשר בניגוד לדגם היוצא - כאן ישנה אפשרות לשימוש בכפתור EV המאפשר נסיעה טהורה על חשמל בלבד. מנוע הבנזין מסוגל להתערב בשני מצבים אפשריים: במצב הראשון הוא מספק הנעה בטור, כאשר הוא משמש כגנרטור הטוען את הסוללות. במצב זה ההספק המרבי הוא 164 כ"ס. המצב השני הוא של הנעה במקביל, כאשר מנוע הבנזין שולח את כוחו היישר לגלגלים הקדמיים, ואז ההספק המרבי מטפס ל-203 כ"ס.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

כאמור, כדי לטעון את הרכב מהשקע הביתי יש לבצע הסבה פשוטה של קופסת השקע בקיר לשקע תעשייתי, או לחלופין לרכוש מתאם שיאפשר לטעון גם בשקעים רגילים מזדמנים. על המטען המסופק עם הרכב ישנה קופסת ניהול המחליפה את עמדת הטעינה. בנוסף היבואנית תציע ללקוחות אפשרות לרכוש כבלי טעינה רגילים לשימוש עם עמדות טעינה ישנות או ציבוריות של חברת ג'ינרג'י. טעינה מלאה של הסוללה באמצעות השקע הביתי אורכת כ-5 שעות, ובאמצעות עמדת טעינה יעודית - 3.5 שעות.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV יוצע בשתי רמות אבזור. גרסת הבסיס נקראת Supreme והיא כוללת 7 כריות אוויר, מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית, בקרת שיוט, בלם יד חשמלי, תאורת לד עם שטיפת פנסים, מראות עם קיפול חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, מראה נגד סנוור, בקרת אקלים מפוצלת ואת מערכת המולטימדיה הביתית של כלמוביל.

גרסת ה-Luxury מציעה בנוסף גם ריפודי עור עם חימום מלפנים וכוונון חשמלי למושב הנהג, חיישני חניה היקפיים, גג שמש חשמלי וחבילת מערכות בטיחות מקוריות הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית, התראה על סטיה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים ומערכת למניעת האצה פתאומית.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

המחירים:
מיצובישי אאוטלנדר PHEV בגרסת Supreme יעלה 194,900 שקל
מיצובישי אאוטלנדר PHEV בגרסת Luxury יעלה 209,900 שקל

מבחינת האחריות, מיצובישי תציע 3 שנות אחריות מלאה על כלל חלקי הרכב, 5 שנות אחריות על רכיבי המערכת החשמלית ו-8 שנות אחריות על הסוללה.

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל היבואנית כלמוביל, ציין במסגרת ההשקה כי צפי המכירות המוערך לשנה הנוכחית הוא כ-400-500 כלי רכב, בהתאם לקצב המכירות לציי רכב - שם צפויים העובדים ליהנות מהטבה משמעותית בשווי השימוש של כ-1,000 שקל בחודש.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

ברבעון הרביעי של השנה צפויים להגיע לישראל שני רכבי פנאי נוספים: מיצובישי אקליפס קרוס, ג'יפון חדש שהוצג לאחרונה בתערוכת ז'נבה, ומיצובישי ASX הותיק שיגיע לישראל עם מנוע 2.0 ליטרים בתקינה אמריקאית - ויתפוס בהיצע את מקומה של הלאנסר המשפחתית, שכנראה תיעלם מן הנוף בשנה הבאה.

למרות ההשקות של הדגמים החדשים, בכלמוביל צופים כי שנת 2017 תסתיים עם ירידה מסוימת במכירות מיצובישי, בשל עצירת האספקות לצה"ל של דגמי האטראז' במסגרת המכרז.


לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה