דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה בדרך לישראל: המחיר יתחיל ב-670,000 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...



בשנת 2004 הציגה מרצדס את ה-CLS המהממת, ופתחה זירת קרב חדשה בין יצרני היוקרה. ה-CLS הציגה שילוב ייחודי בין צללית של מכונית קופה ומרכב שימושי של 4 דלתות, וכבשה לבבות רבים בקרב עשירי אירופי והעולם. והתשובה של ב.מ.וו? זו הגיעה רק בשנת 2009, ולא ממש הצליחה לתת מענה הולם. ב.מ.וו סדרה 5 גראן טוריסמו היתה התגובה המאוחרת, מכונית שניסתה להיות גם רכב סאלון יוקרתי, גם רכב דמוי-שטח, גם מכונית קופה ואפילו קצת סטיישן. הפרויקט היומרני נכשל, והמכונית היחידה שניסתה להתמודד עם ה-CLS מאז היא אודי A7 – וגם היא לא ממש זכתה לפופולאריות נרחבת.


בתערוכת ז'נבה האחרונה הציגה ב.מ.וו את סדרה 6 גראן קופה, מכונית סדאן המבוססת על ב.מ.וו סדרה 6 ואמורה לשמש כנציגתה של ב.מ.וו בפלח השוק המתחזק של מכוניות הסדאן-קופה. ב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה מציגה גידול משמעותי במימדים לעומת המכונית עליה היא מבוססת: מימד האורך צמח למעל 5 מטרים, הרוחב גדל ל-189.4 ס"מ והגובה קיבל 3 ס"מ נוספים וכעת הוא עומד על 139.2 ס"מ. בניגוד ל-CLS ולאודי A7 שמציעות רק 4 מושבים, לסדרה 6 גראן קופה יש 5 מקומות ישיבה כאשר הספסל האחורי מכיל 2 מושבים מרווחים בגודל מלא ומושב נוסף קטן "לאורחים".


היצע המנועים של ב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה יתחיל ממנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים (320 כוחות סוס) בגרסת ה-640i, ויגיע עד להספק מרשים של 450 כ"ס בגרסת ה-650i הבכירה. המנוע הקטן בחבורה מופיע גם בסדרה 6 קופה שנמכרת בישראל במחיר של 775,000 שקל, מה שהופך את הגראן קופה למציאה אמיתית: עם מנוע דומה תוכלו לקבל מכונית מרווחת יותר, שימושית יותר וגדולה יותר, במחיר של 670,000 שקל בלבד. מישהו מזמין?


לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו

 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה