דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו M2 בישראל - החל מ-515,000 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


מאז 2012, עת הופסק שיווקה של הסדרה 1 M קופה, לב.מ.וו לא הייתה מכונית ספורט "אמיתית" בסגמנט הקטן שלה, והיא הסתפקה ב-M235i (ו-M135i) כדי לתת מין "טריילר" למה שעתיד לבוא. לפני חודשיים נחשפה כבר ה-M2, גרסת קיצון לקופה הקטנה (וכאן תוכלו לקרוא את כתבת ההשקה וגם על כמה מהמערכות המאוד מעניינות שהשתילו בה הבווארים). היום היא מקבלת לוחיות צהובות ומחיר גבוה למדי בשקלים.

ב.מ.וו M2
ב.מ.וו M2. מקבלת לוחיות צהובות ומחיר גבוה ביחס למתחרות / צילום: ב.מ.וו
ב.מ.וו M2 החדשה מקבלת את אותו מנוע כמו של אחותה הקטנה, 3.0 ליטר עם שישה צילינדרים בטור שמפיקים 370 כ"ס ו-47.7 קג"מ בעזרת מגדש טורבו. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית איתה מגיעה ה-M2 למאה קמ"ש תוך 4.5 שניות או תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שמקצצת מהזמן הזה שתי עשיריות. רק לצורך השוואה זריזה, ה-M4 הגדולה, החזקה והיקרה יותר, עושה את זה ב-4.1 שניות. לא הבדל גדול במיוחד.

ב.מ.וו M2
ב.מ.וו M2. מאה קמ"ש מגיעים תוך לא יותר מ-4.5 שניות. מרשים.

מעבר לעיצוב האגרסיבי יותר, ה-M2 גם ארוכה במעט מה-235, עם 446.8 ס"מ בין הפגושים (4 ס"מ יותר). שאר המידות זהות ועומדות על 185.4 ס"מ לרוחב ו-141 ס"מ מהאספלט ועד הגג. חבילת העיצוב כוללת כמובן פגושים אחרים, ספויילר אחורי ועוד. מעבר לזה, לאחות הבכירה בסדרה 2 יש גם חישוקי 19 אינץ', ריפודי עור, מראות עם קיפול חשמלי, חלון גג חשמלי, חבילת מערכות בטיחות אקטיביות ועוד.

ב.מ.וו M2
ב.מ.וו M2. תא נוסעים שחור וספורטיבי

עד כאן הכל טוב ויפה. מכונית ספורט פסיכית ומוטרפת לחלוטין, שאמורה להיכנס היטב לנעליהם של הדורות הקודמים של ה-M3, שהפכה בשני הדורות האחרונים למעט קיצונית מדי ומאוד יקרה מדי. על הנייר יש הכל: הנעה אחורית, מנוע איקוני של ב.מ.וו, מידות נכונות, עיצוב נכון. הכל. הבעיה מתחילה כאשר רואים את המחיר, ובמיוחד כאשר משווים אותו לאלה של המתחרות. 515,000 שקל לגרסה הידנית או 535 אלף עבור זו האוטומטית, מציבים את ה-M2 גבוה גבוה מעל שתי המתחרות העיקריות שלה – מרצדס A45 AMG שעולה 389,900 שקל ואודי RS3 שתחזיר לכם 400 שקלים עודף מ-400 אלף.

נכון, ל-M2 יש הנעה אחורית ולא כפולה כמו השתיים האחרות, וזה אמור לספק חוויית נהיגה ספורטיבית אמיתית וטהורה יותר, וגם יש לה מנוע שאמנם לא מפיק הרבה יותר כח מהאודי (367 כ"ס) ואפילו פחות מהמרצדס (381 כ"ס), אבל נפחו גדול יותר (2.5 ליטר באודי ו-2.0 במרצדס) ולכן הוא מאפשר פוטנציאל רב יותר לשיפורים. אבל האם זה שווה תוספת של מעל ל-25% על פני המתחרות? ימים יגידו.

לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה