דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו: בקרוב תהיה תמיכה בעברית

Getting your Trinity Audio player ready...



איכות הסביבה? מכוניות חשמליות? נושאים חשובים, ללא ספק. אבל ב.מ.וו, כמו ב.מ.וו, שמה את הדגש בתערוכת ז'נבה על הרחבה נוספת של היצע דגמי הספורט שלה. ההשקה החשובה של היצרנית הבווארית בתערוכה היתה ב.מ.וו M760Li, הגרסה החזקה ביותר של ספינת הדגל שלה והדבר הכי קרוב שיצא עד היום ל-M7 (שמעולם לא היתה). מכונית מעניינת לא פחות, שכבר הוצגה קודם אך ערכה בכורה אירופאית בתערוכה, היא ב.מ.וו M2 קופה.

אבל אנחנו ב-iCar כמו ב-iCar, בחרנו להתמקד במה שמעניין ורלוונטי לצרכן הישראלי. לשם כך פגשנו בתערוכה את טימו רסץ', סגן נשיא ב.מ.וו והאחראי לסדרות ה-6 וה-7, ואת לאורה קנמולר, מנהלת הפרויקט של דגמי ה-i החשמליים והאחראית על מערך התקשורת של ב.מ.וו "קונקט דרייב".


טימו רסץ', סגן נשיא ב.מ.וו

במבט לעתיד, כיצד לדעתכם צריך להיראות הקשר שבין הסמארטפון והמכונית?
"כבר היום אנחנו מציעים את ממשק ה-BMW Apps, שמאפשר לסמארטפון להסתנכרן עם המכונית באמצעות חיבור עם כבל (ובסדרה 7 באופן אלחוטי), ולהשתמש באפליקציות שעל המכשיר ובאפליקציות נוספות של ב.מ.וו באמצעות מערכות הרכב. 

"בטווח הארוך, המטרה היא שלא משנה אם אתה בתוך הרכב או מחוצה לו, כל המידע שלך יהיה זמין ומסונכרן. כשאתה מחוץ לרכב כל המידע שאתה צריך יהיה זמין בסמארטפון, וכשאתה ברכב הכל יוצג על המסך שבדשבורד. לשם העתיד של תעשיית הרכב הולך".

האם תטמיעו מערכות הפעלה של אפל או גוגל בתוך ה-iDrive?
"אנחנו מנהלים דיונים בנושא הזה עם אפל וגוגל, ואנחנו בהחלט מתקרבים לשם. כרגע שתי המערכות לא מעניקות ללקוחות שלנו ערך מוסף, מכיוון שכבר יצרנו אינטגרציה של הרכב עם הסמארטפונים. אנחנו מנסים להשיג מהחברות הללו משהו שיתן ערך מוסף. לא ניצור שיתוף פעולה כזה סתם כך, ובכל מקרה - המערכות שלהם לעולם לא יבואו במקום המערכות הקיימות שלנו אלא רק בנוסף".

האם ה-iDrive תאפשר בעתיד תמיכה בשפות שנכתבות מימין לשמאל, כמו עברית וערבית?
"אנחנו קרובים להטמעה של תמיכה בכל השפות, ובימים אלו המפתחים שלנו עובדים על זה במרץ. אין לנו לוח זמנים משוער, אבל זה יקרה בעתיד הקרוב".



אלו תגובות אתם מקבלים לאחר ההשקה של סדרה 7 החדשה בשנה שעברה?
"יש הרבה תגובות חיוביות מלקוחות וגם מעיתונאי רכב. זו ב.מ.וו טיפוסית מבחינת היכולת הדינאמית, אבל גם סדרה 7 טיפוסית מבחינת הנוחות. הצלחנו ליצור מכונית שהיא גם נוחה וגם ספורטיבית, זה חשוב בסגמנט הזה".

האם היא מהנה לנהיגה כפי שב.מ.וו צריכה להיות?
"בהחלט. היא ממשיכה להיות ב.מ.וו, מצוינת בכל אספקט דינאמי שהוא, ובו זמנית היא מציעה איכויות שלקוחות יוכלו לחוות לראשונה בב.מ.וו".

מה צריך להיות ההבדל המיצובי בינה לבין מרצדס S קלאס ואודי A8?
"ב.מ.וו תמיד היתה ברורה לחלוטין - זו מכונית לנהג. גם סדרה 7 אמורה לפנות לחובבי הנהיגה, אבל מצד שני היא גם צריכה להיות מהנה ונוחה לנוסעים ולא רק לנהג. מבחינתנו מדובר בפרשנות מודרנית למכונית יוקרה".


לאורה קנמולר, ב.מ.וו

מתי נפגוש את הטכנולוגיות החדשות של ה-7 גם במכוניות אחרות של ב.מ.וו?
"ב.מ.וו סדרה 7 היא המכונית שבה אנחנו בוחרים להשיק את טכנולוגיות המתקדמות ביותר. זה מפגן היכולות של ב.מ.וו. בהמשך כמובן שתוכלו לפגוש טכנולוגיות כאלו גם במכוניות אחרות. טכנולוגיות כמו ההפעלה באמצעות מחוות ידיים או חניה בשלט רחוק יגיעו לדגמים אחרים של ב.מ.וו כבר בשנה הקרובה".

האם הממשק של הפעלה באמצעות מחוות ידיים יחליף את הכפתור המרכזי של ה-iDrive?
"לא. השליטה באמצעות מחוות ידיים היא תוספת ל-iDrive ולכפתורי השליטה הקיימים שלה, והלקוחות יוכלו תמיד לבחור בין מסך מגע, שימוש בכפתור השליטה המרכזי או הפעלה באמצעות מחוות ידיים. בכל מקרה, כל אפשרויות השליטה מקושרות זו לזו, כך שניתן להתחיל לעבוד עם מערכת אחת ולעבור לאחרת".

מתי דגמי ה-i של ב.מ.וו יגיעו לישראל?
"זה יקרה בעתיד הקרוב, אנחנו קרובים להחלטה. זה כמובן גם נתון לשיקולה של דלק מוטורס, שצריכה לבחור את המועד המתאים".


לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה