דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אופל מוקה מקבל גרסאות חדשות

Getting your Trinity Audio player ready...


מאז שהוא הושק בישראל לפני כשנתיים, אופל מוקה הספיק לעבור כל כך הרבה שינויים ברמות האבזור והמחירים, שקשה להאשים את מי שכבר הרים ידיים מלעקוב. הוא התחיל כשהוא מוצע ברמת גימור אחד מאובזרת בנדיבות ועם תג מחיר לא פשוט של כ-145 אלף שקלים, ואט אט הושל איבזורו וירד מחירו כך שלבסוף הוא התיישר עם הסגמנט במחיר שנע סביב 130 אלף שקלים עם ירידה תקופתית מטה בזמן מבצע כזה או אחר.

אופל מוקה
אופל מוקה. התחיל מאובזר ויקר / צילום: אופל
היום מודיעה חברת ש.י.ר, יבואנית אופל לישראל, כי אנחנו עומדים לפני פרק נוסף ב"עלילות מוקה" עם הצגתן של שתי רמות גימור חדשות וגבוהות יותר מזו הנמכרת כיום.

צפייה בתוכן אופל מוקה מקבל גרסאות חדשות



רמת Enjoy תמשיך להימכר באותו המחיר של 132,900 שקל (נכון לרגע כתיבת שורות אלו הוא מוצע במחיר מבצע של 127,900 שקלים). רשימת האבזור שלה לא השתנתה והיא כוללת את מערכת מולטימדיה (מקורית) עם מסך 7 אינץ' וחיבורי USB ו-AUX, דיבורית בלוטות' ומערכת מובילאיי.

אליה תצטרף גרסת Enjoy Plus שתוסיף חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס וקיפול מראות חשמלי. מחירה יהיה 136,900 שקל.

אופל מוקה
אופל מוקה. לארץ הוא מגיע בלי תא הנוסעים הדו-גוני

בראש החבורה תעמוד אופל מוקה Enjoy SR, שמוסיפה גם שמש חשמלי, חישוקי 18 אינץ' ומושבים תומכים יותר עם אפשרות להארכת בסיס המושב (ככל הנראה זהים לאלו שהגיעו עם המוקה במקור). מחירה של ה-Enjoy SR יהיה בעצם זהה למחירה של המוקה כשהיא הושקה - 144,900 שקלים.

שאר המפרט הטכני נותר ללא כל שינויים. המוקה עדיין משתמש במנוע 1.4 ליטר טורבו בנזין עם 140 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה, מאיץ למאה קמ"ש תוך 10.7 שניות וצורך ליטר בנזין לכל 14.7 קילומטרים בנסיעה משולבת (נתוני יצרן). 


לדגמי אופל בישראל - אופל

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה