רכב הפנאי הקומפקטי, אודי Q3, מתעדכן לרגל חגיגות אמצע חייו. העדכון נוגע בעיצוב הרכב, בטכנולוגיית המנוע וברמות האבזור והגימור. בתחום העיצוב, ניכר באודי Q3 שהוא עבר הסבה קלה מאלמנטים עיצוביים מעולם רכבי השטח - לאלמנטים מקבילים מעולם רכבי הכביש. כך נמתחת מסגרת השבכה (גריל) הקדמית לכיוון הפנסים כדי לשדר קווי רוחב במקום קווי גובה וגם הפגושים עברו הסבה דומה, כך שייראו רוחביים ועדכניים.
בצד מערכות הכוח, מערך המנועים עבר שדרוגים. מנוע הטורבו-בנזין, 1.4 ליטר (TFSI), שלו 150 כ"ס, שיפר את צריכת הדלק שלו בכ-5%, וגם הפחית את פליטת ה-CO2. גרסת ה-2 ליטר (TFSI) שדרגה את הכוח שלה מ-170 ל-180 כ"ס ושיפרה את צריכת הדלק ב-17% והפחיתה את פליטת ה-CO2 בצורה משמעותית עוד יותר. גרסאות הדיזל, שאינן נמכרות כיום בישראל, שיפרו גם הן את נתוני הכוח, פליטות ה-CO2 וצריכת הדלק. השיפורים בצריכת הדלק מגיעים בזכות כמה טכנולוגיות ובהן נטרול פעולת בוכנות במנוע כשאין בהן צורך.
אודי Q3 RS מתעדכן גם הוא, עם עוד כוח ותאוצה מהירה יותרגרסת האודי Q3 RS האימתנית התחזקה עוד יותר מקודם. כעת המנוע שלה מספק 340 כ"ס, לעומת 310 כ"ס קודם. כאן ההפחתה בצריכת הדלק ופליטת ה-CO2 צנועה יותר, אבל השדרוג בכוח לא הגדיל אותן, וגם זה משהו… נתון התאוצה השתפר בהתאם: במקום 5.2 שניות למאה קמ"ש, רכב הפנאי הקומפקטי בגרסת ה-RS שלו מאיץ כעת למאה קמ"ש בתוך 4.8 שניות בלבד.
מאודי ישראל נמסר ל-iCar כי אודי Q3 המעודכן יגיע לישראל איפשהו בין סוף הרבעון הראשון ותחילת הרבעון השני של השנה הבאה. כלומר - באביב הקרוב.
לדגמי אודי בישראל - אודי למאמר זה התפרסמו 0 תגובות